Via deze pagina kunt u zoeken in ons gehele redactionele archief (meer dan 20.000 artikelen!).

Onlangs heeft de redactie alle artikelen in haar archief opnieuw geindexeerd. U kunt nu hieronder kiezen tussen een trefwoord zoekopdracht (in het linkervakje), via onze classificatie (kies een zoekterm in het rechtervakje) of beide.

Er bestaat vooralsnog de mogelijkheid, dat u werkaantekeningen of anderszins incomplete records aantreft. Geleidelijk zullen deze imperfecties uit het archief verdwijnen. De teksten in onze gedrukte uitgaven gelden als 'officile publicatie'.

Standaard zoeken
Klik op uitgebreid zoeken om een specifieke zoek opdracht uit te voeren.
 
Uitgebreid zoeken
 
Zoeken op trefwoord(en)
 

Gevonden op QuZine 
 
Colors@Home groeit gestaag door<br>
Colors@Home groeit, ook in crisistijd, gestaag door. In 2011 is de franchiseformule met maar liefst 25 winkels uitgebreid. En ook in 2012 gaat het voorspoedig, zo meldt Colors@Home. In het eerste kw...
Lees verder ...
 
Thuisin presenteert topmerk: LOOKin
Onder de naam LOOKin introduceert woonformule Thuisin een premium collectie verf, raamdecoratie, gordijnstof en tapijt. Een kwalitatief hoogwaardig assortiment, dat qua prijsstelling bovenin zit en qua samenstelling helemaal op elkaar is afgestemd. "Met LOOKin koop je beleving", zegt directeur Mark Brouwer van Thuisin. <br>
Lees verder ...
 
Laboratorium Van Wijhe Verf vernieuwd
Het laboratorium voor research en development (R&D) van Van Wijhe Verf in Zwolle is geheel vernieuwd en gemoderniseerd. In het nieuwe laboratorium, dat begin april is geopend door werkgeversvoorzitter Bernard Wientjes, werkt de verffabrikant dagelijks aan duurzame producten, die bijdragen aan het bedrijfsresultaat en een schoner milieu, maar ook kwalitatief beter zijn dan bestaande producten.
Lees verder ...
 
Kleurengamma Ecoleum uitgebreid
Ecoleum, een natuurlijke verfproduct om onbehandeld ruw en fijnbezaagd hout te beschermen en te verfraaien, is nu ook in licht- en donkergrijs verkrijgbaar. Hiermee speelt producent Koopmans Verf in op de huidige populariteit van grijstinten.<br>
Lees verder ...
 
Internet als trigger voor fysieke winkel
Niet het product, maar de klant centraal
Bijna driekwart van de consumenten oriënteert zich via internet op een woonproduct. Daardoor wordt de positie van de retailer lastiger. Grote vraag is dan ook: hoe krijg ik die klant in mijn winkel?
Lees verder ...
 
Colors@Home groeit gestaag door
Colors@Home groeit, ook in crisistijd, gestaag door. In 2011 is de franchiseformule met maar liefst 25 winkels uitgebreid. En ook in 2012 gaat het voorspoedig, zo meldt Colors@ Home. In het eerste k...
Lees verder ...
 
Nieuwe pay-off Thuisin: 'mooi wonen'
De hedendaagse markt vraagt om kort en bondige communicatie. Daarom heeft Thuisin haar pay-off aangepast. Het oude 'het beste voor uw huis is' is vervangen door het krachtige 'mooi wonen'. Hiermee de...
Lees verder ...
 
Relius start met verfbulletin 'Vakkennis'
Verffabrikant Relius heeft een verfbulletin gelanceerd. In 'Vakkennis', zoals de periodieke uitgave heet, worden klanten op de hoogte gebracht van alle nieuwe ontwikkelingen binnen Relius, een Duits v...
Lees verder ...
 
Nieuwe verfspuitapparatuur van Graco
Importeur Wiltec brengt in de Benelux een nieuwe lijn semi-professionele verfspuitapparatuur op de markt van het merk Graco. De Graco Magnum Serie is volgens Wiltec ideaal voor schilders- en stucadoorsbedrijven die professioneel gereedschap willen, maar slechts af en toe een verfspuitklus hebben.
Lees verder ...
 
Campagne voor veilig werken in de verfindustrie
De VVVF (Vereniging van Verf- en Drukinktfabrikanten) is samen met de vakbonden FNV Bondgenoten, CNV Vakmensen en De Unie, de campagne 'Gezond en veilig werken in uw en ons belang' gestart. Hierbij wordt aandacht gevraagd voor een veilige werkomgeving in de verf- en drukinktindustrie.
Lees verder ...
 
Vorige | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | Volgende