Via deze pagina kunt u zoeken in ons gehele redactionele archief (meer dan 20.000 artikelen!).

Onlangs heeft de redactie alle artikelen in haar archief opnieuw geindexeerd. U kunt nu hieronder kiezen tussen een trefwoord zoekopdracht (in het linkervakje), via onze classificatie (kies een zoekterm in het rechtervakje) of beide.

Er bestaat vooralsnog de mogelijkheid, dat u werkaantekeningen of anderszins incomplete records aantreft. Geleidelijk zullen deze imperfecties uit het archief verdwijnen. De teksten in onze gedrukte uitgaven gelden als 'officile publicatie'.

Standaard zoeken
Klik op uitgebreid zoeken om een specifieke zoek opdracht uit te voeren.
 
Uitgebreid zoeken
 
Zoeken op trefwoord(en)
 

Gevonden op QuZine 
 
Het gaat goed met Thuisin
'We zijn de concurrentie ver vooruit'
Het persbericht dat Thuisin begin dit jaar de deur uit deed, liet er geen misverstand over bestaan. 'Bliksemstart voor Thuisin', kopte de franchiseorganisatie, om vervolgens te melden dat het 'meer dan goed gaat' met Thuisin en z´n inmiddels bijna 30 winkels. Karwei Management vroeg directeuren Hugo Eijkelkamp en Mark Brouwer van de woonwinkelformule naar het geheim van hun succes.
Lees verder ...
 
Concepts & Companies verdubbelt de marketingafdeling
Concepts & Companies, de franchisegever van Profiel Verf & Behang, Colors@Home en Otak, heeft de capaciteit van de marketingafdeling verdubbeld. De reden is mede het succes van de webshop Mijn Heerlijke Huis, die van alle drie de formules het assortiment voert. Per dag bezoeken zo'n 300 mensen de webshop, die daarmee meer dan 50.000 pageviews per maand genereert.
Lees verder ...
 
Nauwe samenwerking NVVM en INretail
Sinds 1 januari van dit jaar werken het Nederlands Verbond van Detailhandelaren in Verf en Wandbekleding (NVVW) en brancheorganisatie INretail intensief samen. Deze strategische stap werd in Zeist met...
Lees verder ...
 
Eerste in Nederland gerecyclede verf op de markt
De eerste pot in Nederland gerecyclede verf rolde eind december van de band. Hiermee is het voor het eerst gelukt water gedragen verfrestanten - vooral afkomstig van burgers - te recyclen tot verf die...
Lees verder ...
 
Brava Matt muurverf
Brava Matt van Brander is een muurverf voor binnen met een mooie en matte uitstraling die past bij de hedendaagse trends. De soepele verwerking in combinatie met een hoge dekkracht maakt de verf gesch...
Lees verder ...
 
Doe-het-zelfmarkt en klusbedrijven:
Voorzichtig optimisme over 2014
'De bodem van de markt is bereikt': Meer dan de helft van de ondernemers uit de dhz-branche en klusbedrijven verwacht dat binnen een jaar een einde zal komen aan de crisis. Dat is meer dan het totaal van collega's uit de woonbranche, waar die verwachting wordt geuit door 40 procent. Het percentage consumenten dat recent verf en behang heeft gekocht neemt bijvoorbeeld al weer toe.
Lees verder ...
 
Plafond Latex in 7 liter verpakking
Het plafond wordt hooguit één keer per 5 à 10 jaar geschilderd. Het is zonde om dan veel restanten over te houden. Om de (verf)afvalstroom te beperken introduceert Wijzonol Plafond Latex in een 7 liter verpakking.
Lees verder ...
 
Merkkeuze verschilt tussen 'amateur' en professional
Qudata Markt- en Trendanalyses heeft onderzoek gedaan naar de aankoopcriteria van verfproducten onder consumenten en onder OZP'ers*) uit het KlusPropanel. Als het gaat om de naamsbekendheid van de verfmerken, zijn er grote verschillen tussen de 'amateur' en de professional. De verschillen in aankoopcriteria zijn minder groot tussen deze beide groepen.
Lees verder ...
 
Start voorinschrijving onderzoek:
Aankoopgedrag Klusconsumenten 2013 - Schilderen & Behangen
Waar letten consumenten op bij aankoop van verf- en behangproducten? Speelt de prijs een belangrijke rol, of is de persoonlijke service in de winkel van doorslaggevende betekenis? En moeten retailers klanten niet veel meer inspireren... zelfs verrassen? Qudata™ Markt- & Trendanalyses voert dit najaar voor de derde maal onderzoek uit naar het sterk veranderende aankoopgedrag van klusconsumenten.
Lees verder ...
 
Een filmpje van je mooiste klus
De vernieuwde website van Sikkens biedt een nieuw podium voor de kwaliteitschilders van Nederland. Het online platform voor schilders die met Sikkens werken is uitgebreid met een video-overzicht van prestigieuze schilderprojecten. Schilders kunnen zelf filmpjes en foto's uploaden. Vooral bedoeld om collega-professionals te inspireren en hun trots te laten zien.
Lees verder ...
 
Vorige | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | Volgende