Via deze pagina kunt u zoeken in ons gehele redactionele archief (meer dan 20.000 artikelen!).

Onlangs heeft de redactie alle artikelen in haar archief opnieuw geindexeerd. U kunt nu hieronder kiezen tussen een trefwoord zoekopdracht (in het linkervakje), via onze classificatie (kies een zoekterm in het rechtervakje) of beide.

Er bestaat vooralsnog de mogelijkheid, dat u werkaantekeningen of anderszins incomplete records aantreft. Geleidelijk zullen deze imperfecties uit het archief verdwijnen. De teksten in onze gedrukte uitgaven gelden als 'officile publicatie'.

Standaard zoeken
Klik op uitgebreid zoeken om een specifieke zoek opdracht uit te voeren.
 
Uitgebreid zoeken
 
Zoeken op trefwoord(en)
 

Gevonden op QuZine 
 
Ultra Max II Platinum verfspuitmachines
Wiltec presenteert haar nieuwe elektrische verfspuitmachines: de Ultra Max II Platinum. Deze installaties zijn uitermate geschikt voor middelgrote tot grote schilderklussen, zowel binnen als buiten. M...
Lees verder ...
 
Weer nieuwe Thuisin
Schmidt-Koelewijn met vestigingen in Bunschoten en Baarn stapt in het nieuwe jaar over van Colors@Home naar Thuisin. Het bijbehorende schildersbedrijf Koelewijn sluit zich aan bij de franchiseformule Thuisinschilderen en Thuisinprojecten van Thuisin.
Lees verder ...
 
Ever-Laktechnologie van hülsta
Een blijvend mooi oppervlak wordt gegarandeerd door een beschermende oppervlaktelaklaag. Een voorbeeld daarvan is de Ever-Laktechnologie van hülsta. Deze laktechnologie biedt bescherming tegen vloeis...
Lees verder ...
 
Start voorinschrijving Qudata-onderzoek:
Aankoop gedrag klusconsumenten - schilderen & behangen
Op welke wijze zoeken consumenten anno 2012 schilder- & behangartikelen? Van welke mediakanalen maken consumenten gebruik in hun zoektocht naar geschikte verf en behang? In welke mate gebruikt men een smartphone om bijvoorbeeld prijzen te vergelijken? Allemaal vragen waar u als retailer in en leverancier van schilder- & behangartikelen wellicht mee worstelt... Onderzoeksbureau Qudata Markt- & Trendanalyses voert dit najaar voor de tweede maal onderzoek uit naar het sterk veranderende aankoopgedrag van klusconsumenten op het gebied van schilderen en behangen.
Lees verder ...
 
Voorinschrijving Qudata-onderzoek:
Aankoop gedrag klusconsumenten - schilderen & behangen
Op welke wijze zoeken consumenten anno 2012 schilder- & behangartikelen? Van welke mediakanalen maken consumenten gebruik in hun zoektocht naar geschikte verf en behang? In welke mate gebruikt men een smartphone om bijvoorbeeld prijzen te vergelijken? Allemaal vragen waar u als retailer in en leverancier van schilder- & behangartikelen wellicht mee worstelt... Onderzoeksbureau Qudata Markt- & Trendanalyses voert dit najaar voor de tweede maal onderzoek uit naar het sterk veranderende aankoopgedrag van klusconsumenten op het gebied van schilderen en behangen.
Lees verder ...
 
Nieuwe lakkerij voor Frako
Frako is een innovatief bedrijf in keukens, badkamermeubelen en interieur. Het bedrijf heeft verschillende vestigingen in België, waaronder de grootste in Weelde. Onlangs ontwikkelde Belmeko, special...
Lees verder ...
 
Duurzaam dankzij hernieuwbare grondstoffen
Verfproducent Wijzonol heeft een innovatieve bindmiddel technologie ontwikkeld, waarmee het mogelijk wordt om het traditionele bindmiddel te vervangen door een bindmiddel op basis van zetmeel. In tege...
Lees verder ...
 
Flexa breidt 'Kleur je club'-actie uit
Na het succes in 2011 van de actie ‘Kleur een clubhuis’, geeft Flexa ook dit jaar weer gratis muurverf weg aan sportclubs, verenigingen of maatschappelijke instellingen. De doelgroep voor de grati...
Lees verder ...
 
Dieter Marquardt is per 1 juni 2012 benoemd tot commercieel directeur bij Van Wijhe Verf. Hij is op 1 januari 2011 als hoofd marketing in dienst getreden. Als commercieel directeur blijft hij eindvera...
Lees verder ...
 
Voor veel formules een leading product
'Verf zorgt voor traffic'
Histor is het bekendste verfmerk in Nederland, Gamma en Praxis zijn de bekendste 'verfwinkels'. Dat blijkt uit onderzoek van Qudata naar de merkbekendheid van verfmerken. Woon Retail Manager vroeg een aantal formules hoe zij hun verfmerken positioneren.
Lees verder ...
 
Vorige | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | Volgende