Via deze pagina kunt u zoeken in ons gehele redactionele archief (meer dan 20.000 artikelen!).

Onlangs heeft de redactie alle artikelen in haar archief opnieuw geindexeerd. U kunt nu hieronder kiezen tussen een trefwoord zoekopdracht (in het linkervakje), via onze classificatie (kies een zoekterm in het rechtervakje) of beide.

Er bestaat vooralsnog de mogelijkheid, dat u werkaantekeningen of anderszins incomplete records aantreft. Geleidelijk zullen deze imperfecties uit het archief verdwijnen. De teksten in onze gedrukte uitgaven gelden als 'officile publicatie'.

Standaard zoeken
Klik op uitgebreid zoeken om een specifieke zoek opdracht uit te voeren.
 
Uitgebreid zoeken
 
Zoeken op trefwoord(en)
 

Gevonden op QuZine 
 
Nieuw Nederlands keukenmerk voor het hoge segment
Karakter Keukens gemaakt naar wens van de klant
Handgemaakte keukens, geheel naar individuele wens van de klant. Dat is Karakter Keukens, een nieuwe speler op de Nederlandse markt. Agent Co Verburg denkt met dit product, dat in Barneveld wordt gemaakt, een gat in het hoge marktsegment te vullen. 'De consument die wat te besteden heeft, wil verwend worden met een keuken die bij zijn beleving past. Met deze keuken kan dat.'
Lees verder ...
 
Alno bij 'Deutschlands stärksten Marken'
Tijdens een galafeest in Düsseldorf werden op 25 november de ?Superbrands? van Duitsland bekend gemaakt. In totaal waren 1.300 Duitse merken genomineerde, waaruit de jury uiteindelijk de beste 64 wer...
Lees verder ...
 
Beloon innovatieve concepten en nomineer uw favorieten
Nominatie Karwei Management Marketing Awards 2009 van start
Volgend jaar organiseert Qumedia, uitgever van onder meer Karwei Management voor de zevende maal de Nieuwjaarsbijeenkomst. Net als de voorgaande jaren worden daar de Marketing Awards uitgereikt in vier verschillende categorieën. U kunt als lezer van Karwei Management hiervoor concepten en producten nomineren en zo mede bepalen wie er straks met de awards naar huis gaan.
Lees verder ...
 
Poggenpohl in top 10 Duitse luxe merken
Poggenpohl staat dit jaar op plaats zes van de lijst van Duitse luxe merken, volgens onderzoek van tijdschrift Wirtschaftswoche naar de 30 beste Duitse luxe ondernemingen. Poggenpohl bevindt zich in g...
Lees verder ...
 
Der Kreis introduceert private label La Vie
Tijdens de Küchenmeile introduceerde Der Kreis een nieuw private label met de naam La Vie. ?We willen nog sterker richting private labels?, zo liet Marcel Crezee van Der Kreis Nederland weten. Eerder...
Lees verder ...
 
STS en Qudata themamiddag over merkbeleving:
'Kiest de consument voor A-merk of winkelmerk?'
De uitkomsten van een onderzoek onder ons STS ondernemerspanel waren duidelijk: meer dan 50 procent van de respondenten gaf aan dat volgens hen het merk geen belangrijke rol speelt voor de consument bij de aankoop van sanitair. En de recessie zou die positie van het A-merk nog verder verslechteren. Deze zomer hielden we daarom een themamiddag over dit onderwerp.
Lees verder ...
 
Hornbach blijft de beste bouwmarkt
Nederlandse consumenten blijven Hornbach zien als de beste bouwmarkt. Gamma geniet de grootste naamsbekendheid.
Lees verder ...
 
Jean Dufour, directielid van BSH:
'Keukenverkoop vereist een echte specialist'
Siemens Nederland en Willem van Rijn werden recentelijk samengevoegd tot de nieuwe onderneming BSH Huishoud-elektro bv van waaruit in Nederland de marketing en verkoop van Bosch, Siemens, Gaggenau en Neff plaatsvindt. De samenvoeging heeft tot gevolg dat er een nieuw Nederlands hoofdkantoor komt. Een gesprek hierover in München met directielid Jean Dufour.<br>
Lees verder ...
 
Bosch en huismerk Gamma meest bekende merken in bouwmarkt
Bosch is het meest bekende merk verkrijgbaar in bouwmarkten. Opvallend is dat het huismerk van Gamma op de tweede plaats staat, aangezien de rest van de top vijf bestaat uit A-merken. Dit blijkt uit het WoonOmnibus onderzoek van USP Marketing Consultancy onder 516 consumenten.
Lees verder ...
 
Private labels scoren in VS
Net als in de Nederlandse supermarkten winnen private labels behoorlijk terrein in de Amerikaanse doe-het-zelfzaken. In 2008 won het private label in de totale retail in de VS bijna 11 procent tegenover een algehele groei van 2,9 procent. Verwacht wordt dat de huidige recessie het aandeel van de private labels verder zal vergroten, vooral dankzij het prijsimago van de huismerken.
Lees verder ...
 
Vorige | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | Volgende