Via deze pagina kunt u zoeken in ons gehele redactionele archief (meer dan 20.000 artikelen!).

Onlangs heeft de redactie alle artikelen in haar archief opnieuw geindexeerd. U kunt nu hieronder kiezen tussen een trefwoord zoekopdracht (in het linkervakje), via onze classificatie (kies een zoekterm in het rechtervakje) of beide.

Er bestaat vooralsnog de mogelijkheid, dat u werkaantekeningen of anderszins incomplete records aantreft. Geleidelijk zullen deze imperfecties uit het archief verdwijnen. De teksten in onze gedrukte uitgaven gelden als 'officile publicatie'.

Standaard zoeken
Klik op uitgebreid zoeken om een specifieke zoek opdracht uit te voeren.
 
Uitgebreid zoeken
 
Zoeken op trefwoord(en)
 

Gevonden op QuZine 
 
Hotpoint-Ariston wordt Hotpoint
Hotpoint Ariston wijzigt zijn naam in Hotpoint. “De nieuwe naam staat voor techniek en innovatie in het huishouden. Hij past nog beter bij onze intelligente, effectieve en stijlvolle producten”, a...
Lees verder ...
 
Voorinschrijving onderzoek Qudata:
Naamsbekendheid & Imago Keukenmerken
Hoeveel waarde hechten consumenten anno 2011 aan een gerenommeerd keukenmerk? In hoeverre heeft het winkelmerk het A-merk uit het schap verdreven? Kortom, in welke mate slagen fabrikanten van keukens, keukenapparatuur en aanpalende productgroepen er in met hun bekende merken toegevoegde waarde te creëren?
Lees verder ...
 
Voorinschrijving onderzoek Qudata:
Naamsbekendheid & Imago Badkamermerken
Hoeveel waarde hechten consumenten anno 2011 aan een gerenommeerd badkamermerk? In hoeverre heeft het winkelmerk het A-merk uit het schap verdreven? Kortom, in welke mate slagen fabrikanten van sanitair, tegels en aanpalende productgroepen er in met hun bekende merken toegevoegde waarde te creëren?
Lees verder ...
 
Voorinschrijving onderzoek Qudata:
Naamsbekendheid & Imago Zonweringmerken
Hoeveel waarde hechten consumenten anno 2011 aan een gerenommeerd zonweringmerk? In hoeverre heeft het winkelmerk het A-merk uit het schap verdreven? Kortom, in welke mate slagen fabrikanten van buitenzonwering, raamdecoratie en aanpalende productgroepen erin met hun bekende merken toegevoegde waarde te creëren?
Lees verder ...
 
10 oktober 2011
A-merken versus winkelmerken
De retailorganisaties zijn door clusteringen in de verschillende wonenbranches de laatste jaren sterk gegroeid. In navolging van het supermarktwezen ontwikkelen de winkelformules zich steeds meer tot winkelmerken. De grote vraag is of dit ten kosten gaat van de positie van het A-merk.
Lees verder ...
 
Professionele sleutel- en poetsproducten bij Toolstation
Garagebedrijven, werkplaatsen, dealers, autowasserettes en gedreven auto- en motorbezitters kunnen nu ook bij Toolstation terecht. Vanaf 1 oktober 2010 is het assortiment namelijk uitgebreid met een reeks professioneel gereedschap en opbergsystemen voor de automotive sector.
Lees verder ...
 
Zonvak-panelleden voorzien groei private label
Rol van zonweringmerk in verkoopproces marginaal
In hoeverre speelt een zonweringmerk een rol in de aankoopbeslissing van de consument? Volgens bijna driekwart van de Zonvak-panelleden vragen de klanten niet specifiek naar een merk en men verwacht dat met name de positie van het private label de aankomende jaren zal verbeteren. Dit blijkt uit onderzoek van Qudata onder haar Zonvak-panelleden.
Lees verder ...
 
Klussers kennen Gamma het beste
Gamma is de meest bekende bouwmarkt, maar Hornbach scoort het hoogst op de kwaliteit en voorradigheid van producten en het uitgebreide assortiment. Dit blijkt uit consumentenonderzoek van GfK Panel Se...
Lees verder ...
 
Miele 'een van de sterkste merken'
Miele is uitgeroepen tot een van de sterkste merken van Nederland. Deze resultaten publiceerde Brand Asset Consult eind juli in het merkenonderzoek ‘Brand Asset Valuator’. Dat merkenonderzoek word...
Lees verder ...
 
Klusser loyaal aan het A-merk
Consumenten die klusartikelen kopen bij bouwmarkten zijn vaker trouw aan het A-merk dat men koopt dan aan de winkelformule waar men de aankoop doet. Bovendien zal men het product vaker aanbevelen aan bekenden dan het verkooppunt. Dit blijkt uit het Woonomnibus onderzoek van USP Marketing Consultancy.
Lees verder ...
 
Vorige | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | Volgende