Via deze pagina kunt u zoeken in ons gehele redactionele archief (meer dan 20.000 artikelen!).

Onlangs heeft de redactie alle artikelen in haar archief opnieuw geindexeerd. U kunt nu hieronder kiezen tussen een trefwoord zoekopdracht (in het linkervakje), via onze classificatie (kies een zoekterm in het rechtervakje) of beide.

Er bestaat vooralsnog de mogelijkheid, dat u werkaantekeningen of anderszins incomplete records aantreft. Geleidelijk zullen deze imperfecties uit het archief verdwijnen. De teksten in onze gedrukte uitgaven gelden als 'officile publicatie'.

Standaard zoeken
Klik op uitgebreid zoeken om een specifieke zoek opdracht uit te voeren.
 
Uitgebreid zoeken
 
Zoeken op trefwoord(en)
 

Gevonden in KIM 
 
Formulemanager Hans Eijsackers van BouwCenter:
'BinnenHuisCenter wil in 2007 naar 15 vestigingen'
De nieuwe formule BinnenHuisCenter werd precies een jaar geleden officieel in de markt gezet door bouwmaterialenhandel BouwCenter Organisatie. De eerste tekenen zijn dusdanig voorspoedig dat formulemanager Hans Eijsackers verwacht dat er dit jaar al minimaal acht zullen bestaan en volgend jaar vijftien. 'Dit is strikt genomen niet nieuw, we waren altijd al aanwezig op de keukenmarkt.' Naast keukens vormen ook tegels en sanitair belangrijke speerpunten.
Lees verder ...
 
Willem Kwakkel, directeur van het gelijknamige bedrijf uit Apeldoorn:
"Onze belangrijkste doelgroep is de consument die het niet zelf doet'
Kwakkel mag zich graag profileren. Nu, maar vroeger ook al. Zo was de Apeldoornse specialist in keukens, badkamers, tegels en bouwmaterialen ooit één van de eersten in zijn branche met een mooie sho...
Lees verder ...
 
Nieuwe agent Mobalpa
Sinds 1 augustus jl. is de heer Rob Muller de vertegenwoordiger voor Mobalpa keukens en badkamers in Nederland. Met meer dan twintig jaar ervaring in keukens en badkamers (Wellmann, Bauformat en K&M) ...
Lees verder ...
 
Brieven van lezers
Mevrouw Gras uit Stadskanaal is op zoek naar een aangepaste keuken. Wegens omstandigheden krijgt zij een dergelijke keuken niet vergoed. Hierbij haar korte oproep: 'Ik doe hierbij heel beleefd en heel...
Lees verder ...
 
Nieuw Toncelli-gezicht Inge Rinsema
"Je wilt agente worden en zo ben je het?"
Hoe vindt een keukenmerk de juiste agent en vice versa? Dat blijft een puzzel waar vaak veel telefoontjes, gesprekken en wensenlijstjes aan te pas komen. Soms blijkt het tijdstip niet goed gekozen, da...
Lees verder ...
 
Huisshow Roland Lap
Halverwege de maand mei hield Roland Lap een huisshow in zijn pand te Almere. Naast zijn assortiment Copat keukens waren daar tevens de nieuwste ontwerpen op gebied van meubels, accessoires, verlichti...
Lees verder ...
 
Van een bromfietsenhal naar 30.000 vierkante meter
Reginox, de 'koningin van het staal'
In de tijd waarin de textiel- en jute industrie vanuit Twente zich verplaatste naar lage-lonen-landen, zocht de nijvere bevolking van Rijssen naar nieuwe middelen van bestaan. Door de enorme vraag naar woningen in de jaren '60 begonnen in Rijssen en omgeving bouwbedrijven te groeien, zoals Nijhuis, Ter Steege en Wessels. Dat leidde ook tot een vraag naar bijpassende producten zoals keukens en toebehoren. Binnen dit kader past ook het bedrijf Reginox, dat in 1954 als nevenvestiging van een Canadese firma uit Toronto werd opgericht.
Lees verder ...
 
Column Marketing
Van krantgericht naar klantgericht!
Iedere week belandt op de deurmat de bekende stapel folders. Wat mij opvalt is dat deze kranten regelmatig vol staan met gigantische keukenkortingen, badkamerspecials en sanitairweken. Ik vraag mij da...
Lees verder ...
 
Keukenkring als franchiseformule
Helmink Woontechniek heeft vier formules onder één dak
Een nieuwe keuken, renovatie van de badkamer, een ander toilet. Voor dergelijke omvangrijke woonprojecten bezoeken de meeste consumenten nog steeds een erkende vakhandel, waarbij ze vaak terecht komen bij een gespecialiseerde detaillist. Dat betekent doorgaans wel dat de consument voor een complete woninginrichting meerdere bedrijven af moet. Achterhoeker Joop Helmink uit Doetinchem zocht naar een oplossing voor dit probleem en kreeg het voor elkaar vier verschillende franchiseformules onder één dak samen te voegen.
Lees verder ...
 
Vier vragen aan? Peter Halmans Peter Halmans (35) is de nieuwe general marketing manager van Whirlpool Nederland en verantwoordelijk voor de merken Bauknecht, Whirlpool en Ignis. Halmans is afkomsti...
Lees verder ...
 
Vorige | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | Volgende
 
Gevonden in onze andere uitgaven 
 
   Grohe
Duurzaamheid en comfort gaan hand in hand
De wereld is veranderd, mede dankzij de pandemie. Het dwingt bedrijven om op andere manieren te gaan werken. Voor Grohe heeft dit een belangrijke verandering op productniveau in combinatie met duurzaamheid teweeggebracht. Zo zijn de sensorkranen een nóg belangrijke productgroep geworden, waar de komende tijd volop op doorontwikkeld wordt.
Lees verder ...
 
 
   Ceratouch meerlagige harde vloeren
Ceratouch is een meerlagige harde vloer die zowel de sterkte als de look and feel van een keramische tegel combineert met het plaatsingsgemak van een Coretec-vloer. De Ceratouch-vloeren zijn minder br...
Lees verder ...
 
 
   Duravit Design Center nu als virtuele showroom
Met de nieuwe virtuele, interactieve showroom opent Duravit nu 24/7 de deuren van het Duravit Design Center. Iedereen die geïnteresseerd is in een mooie badkamerinrichting, kan nu gemakkelijk online ...
Lees verder ...
 
 
   De barrières voor de douchewc ontkracht
Een douchewc reinigt je onderlichaam na het toiletgebruik automatisch met warm water. Maar… spat het water niet tegen je rug of op je kleding? Is de sproeiarm wel schoon? Is het onderhoud niet heel duur of de installatie ingewikkeld? Uit periodiek marktonderzoek van Geberit blijken vijf barrières de boventoon te voeren bij het maken van een keuze voor een douchewc. 
Lees verder ...
 
 
   Hoogste antislipklasse Bette
Om uitglijden en letsel in badkamers te voorkomen heeft Bette het antislip verder ontwikkeld. Zodanig dat de nieuwe oppervlaktebehandeling voldoet aan de hoogste norm: slipklasse C van DIN 51097. Bett...
Lees verder ...
 
 
   Pastel populair in de badkamer
Consumenten zien toilet-, badkamer- en keukenkranen, douches en de bijbehorende accessoires het liefst in pasteltinten. Bijna een kwart (23%) kiest voor dit kleurenpalet als gevraagd wordt naar hun favoriete opvallende kleur. Kanariegeel is juist een kleur waar de consument niets van moet hebben.
Lees verder ...
 
 
   Qudata consumentenonderzoek badkamers deel 3
Waar koopt de consument badkamers en -producten en waarom
In de vorige delen van dit drieluik hebben we gekeken naar wat en waar de consument zijn badkamerproducten koopt. Op deze pagina’s gaan we kijken waarom de klant juist in die winkel(s) zijn spullen heeft gekocht.
Lees verder ...
 
 
   Samenwerking Joustra Tegels en Badkamers met Baden+
Joustra Tegels en Badkamers uit Noordwijkerhout is gaan samenwerken met de landelijke soft franchiseformule voor sanitairspeciaalzaken Baden+. Joustra Tegels en Badkamers realiseert badkamers, tegels ...
Lees verder ...
 
 
   Elegante Geberit Olona
De nieuwe douchevloer Geberit Olona onderscheidt zich door zowel esthetische als functionele voordelen. Het minimalistische design van de ‘zwevende’ afvoer is hier een mooi voorbeeld van. Rond de ...
Lees verder ...
 
 
   Roel Kennis, Riho:
“Het bad is de laatste jaren echt bezig met een revival”
Hoe kun je als badkamerfabrikant iets toevoegen waardoor een badkamer een eigen gezicht krijgt, en tegelijkertijd ook meer beleving oplevert voor de consument? De Nederlandse baden- en badmeubelfabrikant Riho doet het onder meer door oog te hebben voor design en daarnaast altijd scherp te kijken welke functionaliteiten er nodig zijn om een extra belevingsmoment in de eigen badkamer te creëren.
Lees verder ...
 
 
Vorige | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | Volgende
Uw mening
U heeft al eerder aan de huidige stemming(en) deelgenomen.
 
Klik hieronder om de resultaten van de laatst gehouden stemmingen te bekijken