Grohe Duurzaamheid en comfort gaan hand in hand De wereld is veranderd, mede dankzij de pandemie. Het dwingt bedrijven om op andere manieren te gaan werken. Voor Grohe heeft dit een belangrijke verandering op productniveau in combinatie met duurzaamheid teweeggebracht. Zo zijn de sensorkranen een nóg belangrijke productgroep geworden, waar de komende tijd volop op doorontwikkeld wordt. Lees verder ... |
Ceratouch meerlagige harde vloeren Ceratouch is een meerlagige harde vloer die zowel de sterkte als de look and feel van een keramische tegel combineert met het plaatsingsgemak van een Coretec-vloer. De Ceratouch-vloeren zijn minder br... Lees verder ... |
Duravit Design Center nu als virtuele showroom Met de nieuwe virtuele, interactieve showroom opent Duravit nu 24/7 de deuren van het Duravit Design Center. Iedereen die geïnteresseerd is in een mooie badkamerinrichting, kan nu gemakkelijk online ... Lees verder ... |
De barrières voor de douchewc ontkracht Een douchewc reinigt je onderlichaam na het toiletgebruik automatisch met warm water. Maar… spat het water niet tegen je rug of op je kleding? Is de sproeiarm wel schoon? Is het onderhoud niet heel duur of de installatie ingewikkeld? Uit periodiek marktonderzoek van Geberit blijken vijf barrières de boventoon te voeren bij het maken van een keuze voor een douchewc. Lees verder ... |
Hoogste antislipklasse Bette Om uitglijden en letsel in badkamers te voorkomen heeft Bette het antislip verder ontwikkeld. Zodanig dat de nieuwe oppervlaktebehandeling voldoet aan de hoogste norm: slipklasse C van DIN 51097. Bett... Lees verder ... |
Pastel populair in de badkamer Consumenten zien toilet-, badkamer- en keukenkranen, douches en de bijbehorende accessoires het liefst in pasteltinten. Bijna een kwart (23%) kiest voor dit kleurenpalet als gevraagd wordt naar hun favoriete opvallende kleur. Kanariegeel is juist een kleur waar de consument niets van moet hebben. Lees verder ... |
Qudata consumentenonderzoek badkamers deel 3 Waar koopt de consument badkamers en -producten en waarom In de vorige delen van dit drieluik hebben we gekeken naar wat en waar de consument zijn badkamerproducten koopt. Op deze pagina’s gaan we kijken waarom de klant juist in die winkel(s) zijn spullen heeft gekocht. Lees verder ... |
Samenwerking Joustra Tegels en Badkamers met Baden+ Joustra Tegels en Badkamers uit Noordwijkerhout is gaan samenwerken met de landelijke soft franchiseformule voor sanitairspeciaalzaken Baden+. Joustra Tegels en Badkamers realiseert badkamers, tegels ... Lees verder ... |
Elegante Geberit Olona De nieuwe douchevloer Geberit Olona onderscheidt zich door zowel esthetische als functionele voordelen. Het minimalistische design van de ‘zwevende’ afvoer is hier een mooi voorbeeld van. Rond de ... Lees verder ... |
Roel Kennis, Riho: “Het bad is de laatste jaren echt bezig met een revival” Hoe kun je als badkamerfabrikant iets toevoegen waardoor een badkamer een eigen gezicht krijgt, en tegelijkertijd ook meer beleving oplevert voor de consument? De Nederlandse baden- en badmeubelfabrikant Riho doet het onder meer door oog te hebben voor design en daarnaast altijd scherp te kijken welke functionaliteiten er nodig zijn om een extra belevingsmoment in de eigen badkamer te creëren. Lees verder ... |