Verkoopkanalen sanitair kennen zeer grote verschillen
Analyse van marktsegmenten (1)
Ieder jaar doet Qudata Markt- & Trendanalyses consumentenonderzoek naar de verkoop van badkamers en badkamerproducten. Ruim 1.000 consumenten die deze producten recent hebben gekocht of binnenkort gaan kopen doen mee aan dit onderzoek. Door vragen aan elkaar te koppelen kan een uitermate interessante analyse worden gemaakt van de hele markt.
Hoe retailers hun strategie aanpasten
Uit consumentenonderzoeken van Qudata Markt- & Trendanalyses over...
Iedere formule vindt zijn eigen plek
Ieder jaar voert Qudata een onderzoek uit onder consumenten die e...
Branche begint positief aan 2018
Omzetgroei woonretail In de eerste drie kwartalen van het afgelop...
Retail verslaat naam A-merken
Ziet de ene fabrikant zijn marketinginspanningen vertaald in groe...
Thuis in de keuken
Sinds kort gaat hij door het leven als Eef. Een vrouwelijke man m...
Online megashop vriend of vijand
Op dit moment heeft bol.com maar liefst 16.000 partners die via b...
Stabiele klantreis in de branche
In het onderzoek is gekeken naar de ontwikkeling van de wijze waa...
Woonformules onderscheiden zich
De afgelopen maanden deed Qudata consumentenonderzoeken over de a...
Branche is tevreden over 1e kwartaal
Branchebarometer De woonretailers en klusbedrijven binnen onze on...
| 1 | 2 | Volgende
Vertaal via Google
Uw mening
U heeft al eerder aan de huidige stemming(en) deelgenomen.
 
Klik hieronder om de resultaten van de laatst gehouden stemmingen te bekijken