Keukenzaak blijft favoriet voor apparatuur
Onderzoek consumentenaankoop (1)
Meer dan de helft van de consumenten koopt hun keukenapparatuur nog steeds fysiek. En wanneer de consument voor een winkel kiest dan is dat meestal - en over de jaren ook steeds vaker - voor een keukenspeciaalzaak. Bovendien besteden zij daar behoorlijk veel meer dan bij de andere verkoopkanalen, zo blijkt uit onderzoek van Qudata Markt- & Trendanalyses.
Omzet woonbranche stabiliseert
Cijfers eerste halfjaar Na de enorme hausse van de voorgaande kw...
Populariteit van buitenleven groeit
Hoewel het in Nederland altijd afwachten is wat de zomer ons bren...
Buitenleven biedt omzetkansen
De bezoekers van de vakbeurs Spoga + Gafa in Keulen (D) werden di...
Service Control voorkomt faalkosten
Service Control... we laten de initiatiefnemers eerst maar eens u...
Verkoopkanalen sanitair kennen zeer grote verschillen
Consumenten blijken badkamers en badkamerproducten op tal van pla...
Duurzaamheid en rentabiliteit gaan samen
Laten we beginnen bij het genoemde project. Hoe is de voortgang e...
Hoe retailers hun strategie aanpasten
Uit consumentenonderzoeken van Qudata Markt- & Trendanalyses over...
Elke formule heeft zijn eigen klanten
Qudata heeft de gegevens van drie onderzoeken met elkaar vergelek...
Vertaal via Google
Uw mening
Wordt duurzaamheid belangrijker voor uw bedrijf?