“Denk vooral niet dat het wel los zal lopen”
Ronald Redegeld, BDO over nieuwe ZZP regels
Sinds 1 januari van dit jaar is er weer sprake van handhaving op de regelgeving rondom zzp’ers. Helemaal nieuw is dit niet. De ‘Wet Deregulering Beoordeling Arbeidsrelatie’ (DBA) bestaat al sinds 2016. Pas nu zal er echter ook daadwerkelijk gehandhaafd worden; vanaf 2026 volgen bovendien boetes wanneer je als opdrachtgever- of nemer niet voldoet aan de regelgeving. Werkt u nog met zzp’ers? Of bent u zelf zzp’er? Dat hoeft geen probleem te zijn, maar wees u wel bewust van de eisen die vanaf nu gesteld én gecontroleerd worden. “Denk vooral niet, het zal wel loslopen, want dat loopt...
ISH 2025 focust op innovatie en duurzaamheid
Van 17 tot 21 maart vindt in Frankfurt am Main (D) ISH, de internationale vakbeurs voor HVAC+ Water en sanitair plaats, met meer dan 2.000 exposanten uit 55...
Personeel: waardevol maar schaars
Vooral voor kleinere, zelfstandige ondernemers is goed personeel essentieel om te kunnen concurreren. Wat kunnen zij doen om de slag op de arbeidsmarkt aan te...
Oriëntatiebronnen op internet
De internetbronnen die consumenten raadplegen bij het oriënteren op badkamerproducten hebben de afgelopen vijf jaar enkele opvallende veranderingen ondergaan....
Jan Stam over een halve eeuw keukenbranche
Op 31 december 2024 was het na meer dan vijftig actieve jaren in de keukenbranche, de allerlaatste formele werkdag van Jan Stam. Na een halve eeuw, gevuld met...
Wat zoekt de consument in een keuken?
Consumentenonderzoek naar de belangrijkste eisen bij het kiezen van een keuken laat over ...
Consumentenvertrouwen opnieuw negatiever
De consumentenstemming was in januari voor de vierde maand op rij negatiever dan in de voorgaande maand, volgens het CBS. Het consumentenvertrouwen daalde naar...
Guillaume Janssen en Nederlux samen verder als SolFaction
De confectieafdelingen van Guillaume Janssen en NederLux zijn officieel gefuseerd en gaan samen verder als SolFaction. Onder leiding van eigenaren Klaas-Jan...
“Klantgerichtheid is verwarrend eenvoudig”
Bestaat er zoiets als hét recept voor klantvriendelijkheid? Eén ding is zeker: als ondernemer kun je niet om je klanten heen. Klanten vormen het waardevolste...
Analyse klantsegmentatie per retailkanaal
De badkamerbranche staat voor grote uitdagingen: veranderende consumentenvoorkeuren, toenemende concurrentie en een diversiteit aan aankoopkanalen. Een...
| 1 | 2 | 3 | Volgende
Deze pagina printen
Vertaal via Google
Uw mening