Marketing Award-thema: duurzaamheid
 
In de afgelopen jaren reikten de vakbladen KIM (Keuken & -Interieur Magazine) en STS (Sanitair & Tegel Specialist) de KIM- en STS Marketing Awards uit. Ook dit jaar zal dit plaatsvinden; maar op een bijzondere manier. Dit jaar worden deze awards namelijk gekoppeld aan producten en concepten die worden gepresenteerd op de beursvloer van de KIM/STS Vakdag op maandag 30 november in de Jaarbeurs te Utrecht. Het hoofdthema van deze Vakdag is: ‘Duurzaamheid’.
Deelnemers aan deze Vakdag worden dan ook uitgenodigd om op 30 november een of meerdere producten en/of concepten te tonen die passen binnen het thema ‘Duurzaamheid’. De lezers van KIM en STS, maar vooral ook de bezoekers van de Vakdag, de ondernemers uit de keuken- en badkamerbranches, zullen vervolgens op 30 november hun stem uitbrengen op het product of concept dat zij met de Award willen belonen. Het product of concept met de meeste stemmen is de winnaar van respectievelijk de KIM Marketing Award 2015 en de STS Marketing Award 2015.
 
 
◀ Terug Delen
 
 
Relevante publicaties
Vertaal via Google