'Verf & inspiratie'
 
Monique Bruinsma (Histor):
Het onderzoek bevestigt in grote lijnen de ontwikkelingen in de dhz-markt zoals wij die ook signaleren', laat Monique Bruinsma, Senior brand manager Histor van Sigma Coating desgevraagd weten. Zij beaamt de groeiperspectieven voor zowel de vbs-sector als de bouwmarkten. 'Uit ons eigen consumentenonderzoek blijkt dat er aan de ene kant de behoefte bestaat aan een hoge mate van zelfstandigheid in inspiratie om het schilderwerk zelf uit te voeren. Men zoekt op internet naar de benodigde informatie en gaat dan vervolgens verf kopen bij de bouwmarkt, met daarbij het voordeel dat alles onder een dak zit. Aan de andere kant is er de consument die iets minder zeker is, extra ondersteuning nodig heeft en met vragen naar een vbs-zaak gaat. Die is op zoek naar een zekere mate van inspiratie en persoonlijke ondersteuning, die hij juist in zo'n type winkel terugvindt.'
 
 
◀ Terug Delen
 
KWM• Karwei Management | 2006 - januari | Pagina(s) 32-35
Categorie: Verven en lakken
 
Gerelateerde bedrijven
Relevante publicaties
Vertaal via Google