Somfy dealerdagen
 
Somfy toerde in januari door het land om op zes locaties een presentatie te geven van het Home Motion retailprogramma. Het concept voorziet bijvoorbeeld in point-of-sales materiaal en gespecialiseerde cursussen. Daarnaast promoot het bedrijf uit Hoofddorp het programma door een grootschalige, landelijke campagne. Zo heeft Somfy op dit moment vergevorderde plannen om samen met een aantal andere A-merkfabrikanten twee keer per jaar een speciaal Home Motion Magazine uit te brengen. Daarnaast wordt er dit voorjaar gestart met een grootscheepse tv-campagne op Nederland 1, 2 en 3 en de RTL-zenders.
Ook stond de roadshow in het teken van productintroducties. Naast tal van nieuwe artikelen was de splitsing van het productassortiment het meest opvallende nieuws. Vanaf dit jaar voert Somfy namelijk drie afzonderlijke labels: WT (Wired Technology) voor bedrade oplossingen, RTS (Radio Technology Somfy) voor draadloze oplossingen en het compleet nieuwe IO Homecontrol. Laatstgenoemde is een samenwerkingsverband met Honeywell en Velux en wordt naar verwachting in 2007 op de Nederlandse markt geïntroduceerd.
 
 
◀ Terug Delen
 
ZVM• Zonvak Magazine | 2006 - februari | Pagina(s) 9
 
Gerelateerde bedrijven
Relevante publicaties
Uw mening
U heeft al eerder aan de huidige stemming(en) deelgenomen.
 
Klik hieronder om de resultaten van de laatst gehouden stemmingen te bekijken