Nieuwe identity Reijnen International
 
'Minimalisme en maximalisme'
Reijnen International in Horn kan terugkijken op een meer dan 100-jarige geschiedenis. Voor de specialist in natuursteen en composiet zal 2006 een bijzonder jaar worden. De leverancier van Reynstone kiest onder meer voor een nieuwe corporate identity, met als uitgangspunten: eenvoudiger en een modernere uitstraling.
 
Voortaan zullen de twee productgroepen natuursteen en composiet nog maar onder één label gepresenteerd worden. Wat marketingstrategie betreft, gaat Reijnen werken met een duidelijke positie van de collectie. Het assortiment omvat namelijk producten met een dikte tussen 10 en 130 mm; en daarbij wordt zowel gekozen voor 'minimalisme' als voor 'maximalisme'. Wat dit minimalisme betreft gaat het bijvoorbeeld om VipDesign OneLine, met een exacte dikte van 10 mm met een exclusieve randafwerking, die toepasbaar is bij onder meer het Bulthaup b3 concept. Wat betreft het maximalisme gaat het om VipDesign DoubleLine, met dikten vanaf 100 mm met een verstek afwerking. In samenwerking met Poggenpohl werd bijvoorbeeld een technisch hoogstandje ontwikkeld, waarbij 130 mm werkbladen werden geïntegreerd met laden en een uitsparing voor vaatwassers.
Naast de VipDesign collectie omvat de catalogus 2006-2007 nog het Top Style en Classic Label
Het TopStyle assortiment bestaat uit 'opgedikte' bladen in vier, zes en acht cm met verschillende randafwerkingen. Door het concept van een plaat, voorzien van 'honingraat' onderlijming met een rvs koker, gaat het om lichtgewicht werkbladen. Ze kunnen daarom door de monteur eenvoudig geplaatst worden. Het Classic programma omvat twee soorten bladen, te weten: de 'massive' werkbladen (30 mm massief) en de 'light' werkbladen (20 mm dik materiaal met 20 mm onderlijming).
'De prijsstructuur van ons assortiment is heel eenoudig en transparant en binnen 15 minuten te begrijpen', voegt Reijnen International daar nog aan toe. 'En wat vanzelfsprekend blijft binnen de nieuwe strategie is, dat Reynstone staat voor: innovatie, kwaliteit en herkomstgarantie.'
 
 
◀ Terug Delen
 
KIM• Keuken & -Interieur Magazine | 2006 - januari | Pagina(s) 63
Categorie: Werkbladen
 
Gerelateerde bedrijven
Relevante publicaties
Vertaal via Google