Mediaoffensief Sanidrome
 
Coöperatieve Vereniging Sanidrome heeft de afgelopen jaren een deel van haar reclamebudget gereserveerd en zette vanaf september dit jaar een heus mediaoffensief in. Het offensief moet resulteren in een toename van bezoekers naar de showrooms van de aangesloten dealers en een grotere naamsbekendheid. De activiteiten lopen uiteen van sponsoring van het nieuwe woonprogramma van Net5 'Het Blok', tot uitzending van diverse commercials op regionale tv- en radiozenders.
Verschillende kernleveranciers van Sanidrome maken gebruik van het aanbod om door middel van duo-spots de combinatie van A-merk en vakmanschap te benadrukken. Verder heeft de Vereniging samenwerking gezocht met SkyRadio, die niet alleen de nieuwe radiocommercial van Sanidrome uitzendt, maar in de vorm van 'non-spot-action' luisteraars, met voorkeur voor zingen onder de douche, naar de websites van beide partners trekt.
 
 
◀ Terug Delen
 
KWM• Karwei Management | 2004 - november | Pagina(s) 11
Categorie: Media
 
Relevante publicaties
Uw mening
U heeft al eerder aan de huidige stemming(en) deelgenomen.
 
Klik hieronder om de resultaten van de laatst gehouden stemmingen te bekijken