Nieuwe huisstijl Somfy
 
Somfy Nederland heeft sinds dit voorjaar een nieuwe huisstijl. Het bedrijf wil zich in de aankomende periode gaan richten op de eindklant en met een nieuw logo zich sterker profileren als merk. 'Wij bieden als Somfy en rijk aanbod van elektromotoren, schakelaars en besturingen voor raamdecoratie en zonwering. Kortom, wij willen oplossingen bieden voor de consument. Dit communiceren wij via verschillende makelaarsbladen en wellicht in de toekomst ook door middel van woonbladen. Daarmee richten wij ons op een specifieke doelgroep, die gaat investeren in een nieuw huis en we willen bij die consument bovendien de merkbeleving stimuleren', geeft Rob Tuinstra aan. 'De fundering in de tussenhandel is goed, nu kiezen we voor een rechtstreekse promotie richting die eindklant met een logo en huisstijl met een opener en meer consumentgerichte uitstraling.'
 
 
◀ Terug Delen
 
ZVM• Zonvak Magazine | 2005 - juni | Pagina(s) 11
Categorie: Zonwering, Marketing
 
Relevante publicaties
Uw mening
U heeft al eerder aan de huidige stemming(en) deelgenomen.
 
Klik hieronder om de resultaten van de laatst gehouden stemmingen te bekijken