Moet je kiezen voor een themanummer?
 
Een 'hot issue' onder adverteerders is het 'thema-nummer'. Voor veel adverteerders is een thema-nummer over hun product een goede motivatie om in dat nummer te adverteren. Maar ... is dat ook zo?
 
U kunt er van uitgaan, dat ál onze nummers door onze abonnees goed worden gelezen! Onafhankelijke lezersonderzoeken bevestigen dat. Dit betekent, dat uw doelgroep elk issue met interesse zal lezen. Waarom dan wachten tot uw product in één van onze thema-nummer aan de orde komt?

In thema-nummers vindt onze abonnee vrijwel álle aanbieders bij elkaar. Uw advertentie moet dus maar zien op te vallen tussen al die andere over dezelfde producten.....

Is het niet een slimmer idee om juist níet in een thema-nummer te adverteren, maar juist in één of meer van de andere? Onze abonnees zijn heus niet op slechts één moment in het jaar geïnteresseerd in uw product; dat zijn ze altijd of nooit!

Uit verschillende lezersonderzoeken blijkt overigens ook, dat lezers advertenties bijna net zo goed lezen als de redactionele bijdragen. Abonnees op business-to-business magazines zijn serieus met hun vak bezig en zij lezen alles wat daar over gaat.

Uw taak is het om ervoor te zorgen, dat uw communicatie-uiting de juiste boodschap in de juiste verpakking wordt aangeboden. Onze Account Managers helpen u daarbij graag.

Neem voor meer informatie contact op met één van onze Account Managers op 0575 - 515 515 of stuur een email naar: sales@qumedia.nl.
 
 
◀ Terug Delen
 
Categorie: Media, Marketing
 
Relevante publicaties
Vertaal via Google