Uniek redactioneel project brengt hecht-,voeg- en vulmiddelen breed in markt
 
De redacties van onze ondernemers- en consumentenmedia besteden de komende maanden in een uniek redactioneel project aandacht aan de assortimentsgroep hecht-, voeg- en vulmiddelen. Door middel van een onderzoek geven de redacties inzicht in de branches waarin merken actief zijn. Welke merken en welke types producten worden in welke branche verkocht of gebruikt. De redactie interviewt de belangrijkste spelers op deze markten, zowel fabrikanten als retailers.
 
Vanuit onze bedrijven-, merken- en producten- databases (die u als fabrikant zelf kunt bijwerken, corrigeren en aanvullen) publiceren we overzichten voor onze lezers, zowel ondernemers als consumenten. Alle aspecten als toepassingen, verpakkingen en merken komen in deze productie aan de orde.

Katern/
De informatie zal worden gepubliceerd in een speciaal katern in elk van deze media.

InfoPoster/
Daarnaast zal er een aantrekkelijke info-poster over dit onderwerp worden vervaardigd, die door de abonnees van onze business-to-business media kan worden opgehangen. Als leverancier kunt u hier uw logo op laten plaatsen. Daardoor blijft uw product en alle informatie daarover gedurende lange tijd onder de aandacht van onze lezers.

Consumenten- en b2b media/
De uitgaven van Quorum Uitgevers, die meewerken aan dit project zijn:
Karwei Management (business-to-business magazine dat zich richt op de complete dhz-, ijzerwaren-, vbs-branches en de handel in bouwmaterialen);
Keuken & -Interieur Magazine (business-to-business magazine voor de volledige keukenbranche);
Sanitair- & Tegel Specialist (business-to-business magazine voor de gehele badkamers-, sanitair- en tegelbranches);
Zonvak Magazine (business-to-business magazine voor de zonwerings- en rolluikenbranches); en
Badkamer Studio (consumentenmagazine over badkamers, sanitair en tegels).

Andere media/
De posters en info-katerns worden bijgesloten in alle b2b-media (totale oplage: 15.800 exemplaren).

Naast de aandacht in de gedrukte media wordt de assortimentsgroep 'hecht-, voeg- en vulmiddelen' in de vorm van een dossier uitvoerig onder de aandacht gebracht in onze digitale producten.

Dit rapport zal te bestellen zijn in gedrukte vorm, te vinden zijn op onze websites en worden gepubliceerd in de vorm van eBooks (pdf-bestanden) die kunnen worden gedownload.

Kortom een unieke multimediaal informatieproject, dat uw producten/diensten uitvoerig en langdurig onder de aandacht van retailer en consument te brengt.

Push of pull/
Als marketeer vraagt u zich regelmatig af op welke manier u uw producten het meest effectief onder de aandacht van uw afnemers brengt. Wie zijn uw echte afnemers; de consument of de detaillist. Op wie richt u uw reclamebudget?
Misschien valt daarin geen enkele juiste keuze te maken. Gaat u voor 'push' of voor 'pull'? Benadert u alle consumenten of alleen de 'heavy users' van uw product? Dat hangt onder andere van uw budget af. En juist daarom bieden de media van Quorum Uitgevers bv u een uitermate aantrekkelijke combinatie van commmunicatiemogelijkheden gericht op zowel detaillist, 'heavy user' als gebruiker!

Aanvullende markten/
De media van Quorum Uitgevers bv bedienen doelgroepen die elkaar op tal van terreinen overlappen. Dit geldt zeker waar het bepaalde assortimenten betreft. Natuurlijk benadert elke doelgroep en dus ook redactie de branches vanuit hun specifieke kenmerken, maar wanneer het gaat over assortimenten ligt het anders. Dan kan gebruik gemaakt worden van synergie. En daarvan kunt u profiteren!

Neem voor meer informatie contact op met één van onze Account Managers op 0575 - 515 515 of stuur een email naar: sales@qumedia.nl.


1. Adverteren in het deelnemende magazine van uw keuze (Uw advertentie worden eveneens gepubliceerd in de digitale versies van elk katern in de vorm van eBooks);

2. Adverteren in meerdere van de deelnemende magazines (25% korting vergeleken met normale tarieven) (Uw advertentie worden eveneens gepubliceerd in de digitale versies van elk katern in de vorm van eBooks);

3. Adverteren in álle deelnemende magazines (50% korting i.v.m. normale tarieven) (Uw advertentie worden eveneens gepubliceerd in de digitale versies van elk katern in de vorm van eBooks);

4. Adverteren door middel van info-blokken of logo's op de poster (in combinatie met 1 50% korting, in combinatie met 2 of 3 GRATIS);

5. Adverteren via een banner (vele formaten beschikbaar én bij elk formaat betaalt u slechts voor het aantal keren, dat uw banner daadwerkelijk wordt bekeken: 'no cure- no pay') op één of meer van onze websites (zie tarieven);

6. Vermelding met logo in onze gedrukte bedrijven-, merken- of personengidsen;

7. Vermelding logo in onze digitale bedrijven-, merken- of personengidsen.
 
 
◀ Terug Delen
 
Categorie: Media, Marketing
 
Relevante publicaties
Vertaal via Google