Strong en Solid Roots bij Beko
 
Beko lanceerde tijdens de Salone del Mobile concept ‘Strong Roots’ en ‘Solid Roots’, met een focus op duurzaamheid, een ontwikkeling die moederbedrijf Arcelik, dat al jaren verantwoord omgaat met de planeet, van productielocaties tot alle productcategorieën, als vanzelfsprekend meebrengt. Het standontwerp paste hier mooi bij, dankzij de afwisseling van natuurlijke houten wanden en openingen gevuld met plantaardige elementen. De stand van Beko was verdeeld in vijf verschillende onderdelen: duurzaamheid, kwaliteit, innovatie, welzijn en design. In de Beko Live Cooking Corner ging het over het belang van ‘Welzijn\" en \"Gezond leven’. Hier toonde Beko de nieuwe AirFry-technologie, zowel in de versie geïntegreerd in de oven als in het kleine apparaat zelf, ter afwisseling van de kookshows van chef-kok Franco Aliberti en diverse contentmakers.
 
 
 
KIM• Keuken & -Interieur Magazine | 2024 - mei | Pagina(s) 30
 
Gerelateerde bedrijven
Relevante publicaties