Dansani viert 40-jarig jubileum
 
Dansani viert dit jaar haar 40-jarig bestaan met optimisme en een plan voor de toekomst. CEO Peter Juul: “De dromen en visies zijn nog steeds dezelfde als 40 jaar geleden toen Dansani werd opgericht. Daarvoor is een duidelijke koers uitgezet.”
 
“Dansani heeft een sterk ontwerpverleden, een geweldige productiefaciliteit en ervaren medewerkers die al 15, 20 en 35 jaar bij ons werken”, zo kijkt CEO Peter Juul terug. “Thomas Bjerrum richtte Dansani in 1983 op als eenmanszaak in zijn woning. Hij had grote dromen en visies, en er was geen twijfel over het product: badmeubelen. Dansani is gegroeid van één kamer in het huis van Thomas Bjerrum naar 20.500 vierkante meter -nog steeds in het Deense Zuid-Jutland- omdat regionale binding altijd belangrijk is geweest.”
Peter Juul maakt zich niet direct zorgen over de huidige afnemende activiteit in de particuliere bouwsector in de meeste Europese markten die Dansani bedient. Hij blijft optimistisch over de toekomst. “Het is mijn taak om een nieuwe dynamiek te creëren, zodat we de specialistische ervaring die we hebben behouden en combineren met innovatie op het gebied van product, verkoop en digitalisering. Onlangs hebben we Lighthouse geïntroduceerd, een assortiment gebaseerd op een nieuw, revolutionair patent voor flat-pack meubilair, dat de weg zal wijzen naar duurzamere badmeubelen. We zijn de eerste op de markt met deze technologie. We gaan dus met volle kracht vooruit met initiatieven waarbij duurzaamheid centraal staat, en we hebben ook een aantal andere nieuwe producten voor 2024 in de planning staan.”
 
 
◀ Terug Delen
 
Categorie: Badmeubelen
 
Gerelateerde bedrijven
Vertaal via Google