Bauhaus sponsort stichting ‘Het Vergeten Kind’
 
Bauhaus Nederland heeft speciaal voor de feestdagen een volle ‘Heppie Box’ overhandigd aan stichting ‘Het Vergeten Kind’. Deze box was voorzien van een bedrag van € 7.500. “Voldoende om 215 kinderen in Nederland blij te maken met de échte Heppie Box. Die is tot aan de deksel gevuld met speelgoed, leuke activiteiten voor het hele gezin en een QR-code naar een filmpje van de Heppie vrijwilligers.”
Nederlandse kinderen behoren tot de gelukkigste kinderen ter wereld. Maar helaas geldt dit niet voor iedereen. Duizenden kinderen kunnen niet meer thuis wonen, zijn verwaarloosd of mishandeld. Ook zijn er veel kinderen die wél thuis wonen, maar die dagelijks te maken hebben met ernstige problemen van hun ouders. ‘Het Vergeten Kind’ organiseert programma’s waar zij zich weer even ‘kind’ kunnen voelen. Zoals de Heppie events, waar Bauhaus aan deelneemt met knutselworkshops. Ook strijdt de stichting voor betere jeugdzorg.
 
 
◀ Terug Delen
 
KWM• Karwei Management | 2022 - december |
Categorie: Doehetzelf (overig)
 
Gerelateerde bedrijven
Relevante publicaties
Uw mening
U heeft al eerder aan de huidige stemming(en) deelgenomen.
 
Klik hieronder om de resultaten van de laatst gehouden stemmingen te bekijken