Nobia Group groeit 8 procent
 
De netto omzet van de Nobia Group steeg in 2021 met 8 procent tot ca. 1,3 miljard euro. Het betrof winst in alle regio\'s, deels als gevolg van lagere vergelijkbare cijfers als gevolg van het door lock down getroffen voorgaande jaar. Er werden grote investeringen gedaan in de nieuwe hightech fabriek in het Zweedse Jönköping. In Scandinavië werd een omzet van 710 miljoen behaald (een groei met 10 procent); en in Centraal-Europa 130 miljoen euro; een groei met 12 procent. De Nobia Group omvat onder meer de merken en formules Norema, Magnet, Gower, Invita, Ewe en het Nederlandse Bribus. (Bron: moebelkultur.de en nobia.com)
 
 
◀ Terug Delen
 
KIM• Keuken & -Interieur Magazine | 2022 - maart | Pagina(s) 6
Categorie: Keukenkastjes
 
Relevante publicaties
Uw mening
U heeft al eerder aan de huidige stemming(en) deelgenomen.
 
Klik hieronder om de resultaten van de laatst gehouden stemmingen te bekijken