Klik voor foto Klik voor foto Klik voor foto
 
“Premium merkbeleving voor Schlappi Markiezen”
 
Dennis Schoormans:
“Wij zijn de kwaliteitsnorm in de markiezen en zijn klaar om de stap naar een premium merkbeleving te zetten samen met onze dealers.” Vier jaar geleden begon het avontuur. Toen namen Dennis en Charlotte Schoormans Schlappi Markiezen over. Nu is het tijd voor een volgende stap.
 
“De eerste fase ligt achter ons. Het marktaandeel is terugveroverd. Het is nu tijd om de banden met onze dealers te intensiveren. We zijn klaar om partnerships aan te gaan, waarbij we exclusiviteit in de regio kunnen garanderen. Daar tegenover verlangen we loyaliteit en het samen bewerken van de markt”, vertelt Schlappi-eigenaar Dennis Schoormans.

“We willen naar een premium merkbeleving toe. Online zullen we de eindgebruiker informeren, inspireren én uiteindelijk begeleiden naar de dealer in de regio. Dat doen we met Facebook, Instagram en onze (binnenkort vernieuwde) website. De klant kan een afspraak maken voor een bezoek aan onze inspiratieshowroom in Tilburg. Vervolgens koppelen we de klant aan een dealer in de regio. We gaan het dus echt samen met de dealer doen. Dit is totaal nieuw voor Schlappi Markiezen.”

Inspireren door innovatie
“Schlappi Markiezen is de autoriteit voor maatwerk markiezen. Al bijna veertig jaar staan we voor gepassioneerd vakmanschap en bieden we het hoogste afwerkniveau en de meest kwalitatieve markies die je kunt krijgen. We blijven innoveren. Voor de zakelijke markt hebben we onlangs een verlichtingsconcept ontwikkeld. Normaal werd de naam van de ondernemer onderaan de strook van de markies gecommuniceerd. Nu worden de letters uitgesneden en verlicht.”

Maximale beleving
“Sinds de uitbraak van het corona-virus zien we dat buitenruimtes voor de horeca en retailers in de food nog belangrijker zijn geworden dan normaal. Op een gegeven moment zag je dat er maar vier mensen in een winkel werden toegelaten. De rest van de mensen moest buiten wachten. Deze ondernemers willen we inspireren met een maximale beleving. Denk aan sfeerverlichting, reclame-opdruk en het bieden van een markies die bestand is tegen allerlei weersinvloeden. We zijn klaar om de ambitie van Schlappi Markiezen nog krachtiger uit te bouwen.”
 
 
◀ Terug Delen
 
ZVM• Zonvak Magazine | 2021 - oktober | Pagina(s) 24
Categorie: Markiezen
 
Gerelateerde bedrijven
Relevante publicaties
Uw mening
U heeft al eerder aan de huidige stemming(en) deelgenomen.
 
Klik hieronder om de resultaten van de laatst gehouden stemmingen te bekijken