Bauhaus zet de vakman in het schap
 
Do it for you wordt steeds belangrijker binnen de doe-het-zelf branche. Daarom introduceert Bauhaus de campagne ‘Vakmannetje erbij?’ Bauhaus noteerde de afgelopen jaren een stijging in de dienstverlening van de montageservice.
 
In 2018 (pre-corona) maakten de klanten 23 procent vaker gebruik van de lokale vaklieden waar Bauhaus mee samenwerkt. Het wordt steeds normaler om bij de aanschaf van je badkamer, deuren, tuinschermen of toiletpot meteen de arbeid in te kopen. “Bij Bauhaus werken we samen met lokale zzp’ers en bedrijven die we kennen en waar wij volledig achter staan. Dat geeft ons en de klant zekerheid. De garantie ligt immers bij ons”, zegt Herwin Oost, algemeen directeur Bauhaus Nederland. In de campagne zien we medewerkers die klanten adviseren over hun aanschaf én de bijpassende vakman, die in het schap keurig uitgestald staat. Zo blijkt Dylan heel goed met toiletten en is Patrick de topper in het assortiment voor tegelzetten, ook al is hij niet ‘het nieuwste model’. De campagne Vakmannetje erbij? werd vanaf 21 mei ingezet op radio, social media, in huis-aan-huis media en out of home. En in elke vestiging staan drie vakmannen in het schap. “Wie zeker wil weten of ze echt zijn kan het beste even langskomen. Het mag weer zonder afspraak.”
 
 
◀ Terug Delen
 
 
Gerelateerde bedrijven
Relevante publicaties
Vertaal via Google
Uw mening
U heeft al eerder aan de huidige stemming(en) deelgenomen.
 
Klik hieronder om de resultaten van de laatst gehouden stemmingen te bekijken