Onbereikbaar en onvindbaar
 
De ingrijpende ‘lockdown’ in ons land wordt inmiddels iets afgebouwd en fabrieken, winkels en scholen gaan voorzichtig weer open. De anderhalve-meter-samenleving heeft daarmee ook in de keukenshowrooms haar intrede gedaan. Opvallend is echter dat veel personen binnen de branche onbereikbaar zijn geworden. Ze lijken wel ‘verdwenen’ en dat is best zorgelijk. Vooral bij diverse buitenlandse fabrikanten en bij leveranciers met een buitenlands moederbedrijf zijn contactpersonen ‘onvindbaar’. De communicatie met marketing- en p.r. afdelingen ligt soms volledig stil. ‘Ze zijn thuis gaan werken’, klinkt het. Maar hun mobiele telefoonnummers zijn daarbij, volgens de telefonistes van deze bedrijven, afgeschermd ‘om privacy redenen’. Het is dan ook geen wonder dat veel Nederlandse merken ons melden, dat de vraag vanuit de retail naar ‘Made in Holland’ is toegenomen. “Het klopt dat het -door de corona crisis- voor de retail moeilijker is om buitenlandse producten te bereiken”, geeft een Nederlandse producent aan. In deze KIM-editie doen we ‘een rondje langs de velden’ van ‘Made in Holland’. We hopen dat de alle bedrijven de communicatie naar de branche weer zo snel mogelijk op zullen starten. Anders dreigt blijvende schade.
 
 
◀ Terug Delen
 
KIM• Keuken & -Interieur Magazine | 2020 - juni | Pagina(s) 3
Uw mening
U heeft al eerder aan de huidige stemming(en) deelgenomen.
 
Klik hieronder om de resultaten van de laatst gehouden stemmingen te bekijken