Epica prijs voor Velux
 
De Indoor Generation campagnefilm van Velux heeft goud gewonnen tijdens de prestigieuze en internationale Epica Awards, de creatieve prijs die wordt toegekend door journalisten. De campagnefilm werd geëerd in de categorieën Films & Series en Online & Viral Films voor het benadrukken van de problemen die de moderne samenleving onder ogen moet ziet met betrekking tot hun binnenklimaat.
In de video zet een jong meisje, symbool voor onze toekomstige generatie, belangrijke issues over hoe wij binnenshuis leven centraal. Ze neemt ons mee door verschillende dagelijkse routines en laat zien hoe vervuild binnenlucht eigenlijk kan zijn, tot wel vijf keer meer dan buitenlucht, en hoe dit onze gezondheid kan beïnvloeden.
 
 
Delen
 
ZVM• Zonvak Magazine | 2018 - december | Pagina(s) 4
Categorie: Zonwering
 
Gerelateerde bedrijven
Relevante publicaties
Vertaal via Google
Uw mening
Waarmee bent u het meest actief op social media voor uw bedrijf?