Maxeda investeert in strategische groei
 
“Maxeda zet zijn strategische groei voort in een uitdagende markt met een toenemend aantal concurrenten. We verbeterden de efficiëntie en synergie in onze Benelux-organisatie zodat we kunnen blijven investeren, zowel in onze winkels als onze online activiteiten”, aldus Sandy Perquin, communicatiemanager Maxeda.

Ook in 2016 opende Maxeda een aantal winkels. Zo werden bij Praxis onder meer Praxis Tuincentrum Nieuwegein, Praxis Tuincentrum Amsterdam Westpoort, Praxis om de Hoek Den Haag en Praxis Bergen op Zoom (verhuizing naar nieuwe winkel) (her)opend. Bij Brico werden onder andere geopend Brico Aalst, Brico Boncelles, Brico Neerpelt, Brico Boussu, Brico Tournai. Formido opende twee nieuwe winkels in Bemmel en Elst.
Perquin: “En dit jaar wonnen we voor zowel de webshop van Brico als die van Formido een Webshop Award. Bij Praxis wonnen we een Grand Prix Content Marketing Award. Darmee kregen we duidelijke erkenning voor de investeringen die we hebben gedaan in onze online activiteiten.”

Nieuwe CEO
Perquin vervolgt: “Aangezien we ons bevinden in een zeer competitieve retailmarkt en we onze leidende positie willen versterken, met een sterkere focus op operations, verwelkomden we per 1 mei 2016 Guy Colleau, onze nieuwe CEO. Onder zijn leiding, samen met ons Executive Leadership Team en onze teams in de Service Centers en winkels, blijven we ons focussen op het helpen van onze klanten, onze makers, met de beste producten en diensten.”
 
 
◀ Terug Delen
 
KWM• Karwei Management | 2016 - december | Pagina(s) 7
 
Relevante publicaties
Uw mening
U heeft al eerder aan de huidige stemming(en) deelgenomen.
 
Klik hieronder om de resultaten van de laatst gehouden stemmingen te bekijken