Aquarius Sanitair winnaar Axor Crazy Design Competitie
 
Axor, het designmerk binnen Hansgrohe, heeft de Crazy Design Competitie in het leven geroepen, om een prijs te kunnen uitreiken voor de dealer met de creatiefste ideeën. De eerste winnaar is Aquarius Sanitair, waar de creativiteit zowel in de showroom als op de website en Facebook-pagina overal terug te vinden is.
Martine Both van Aquarius Sanitair werd volledig verrast met de Crazy Design Award tijdens een bezoek aan Hansgrohe. Uit handen van directeur Freek Wiesenhaan ontving zij de award. “Ik voel me zeer vereerd, dit had ik niet aan zien komen”, was de eerste reactie van Martine. “Creatief werken geeft al een behoorlijke voldoening, maar als dit bekroond wordt met een award zoals deze geeft het zo veel motivatie om hier meer door te gaan. Echt ongelofelijk tof!”
“Aquarius Sanitair is een bedrijf dat ons weet te verrassen en met bijzondere creaties de aandacht op zich weet te richten. Wij zijn trots om met een partij als Aquarius Sanitair samen te kunnen werken”, aldus José Luken, marketing manager van Hansgrohe Nederland. “Om een voorbeeld te noemen, staat er een bijzondere doucheboom in de showroom van Aquarius in Sleeuwijk. Met meer dan 30 handdouches op doucheslangen is een creatie ontstaan die bezoekers even stil laat staan bij het binnen lopen van de showroom. Hiermee bewijst Aquarius Sanitair dat inspiratie voor de consument niet alleen uit mooie badkameropstellingen, maar ook uit speciale productpresentaties kan komen.”
 
 
◀ Terug Delen
 
 
Relevante publicaties
Uw mening
U heeft al eerder aan de huidige stemming(en) deelgenomen.
 
Klik hieronder om de resultaten van de laatst gehouden stemmingen te bekijken