Verluxing stimuleert douche-investeringen
Trends in douchen
De ‘ver-thuizing’, gestimuleerd doordat de consument momenteel meer tijd in zijn woning doorbrengt, leidt tot een vraag naar luxe investeringen in hun woning. De vraag naar douchecabines en douchewanden blijkt te profiteren van deze verluxing-trend. “Douchen wordt een steeds belangrijker onderdeel van het self-care ritueel.”
Focus in 2021 ligt op (badkamer)hygiëne
Badkamerhygiëne is altijd een belangrijk onderwerp, maar vooral t...
Zonwering essentieel voor renovatiedoel EU
De uitdaging is groot. Maar liefst 75% van de gebouwen in de EU i...
Veranderingen komen in een stroomversnelling
De coronapandemie maakt dat bestaande structurele veranderingen i...
Hubo mbo opleiding gestart
Vanwege de corona situatie hebben de eerste lessen digitaal plaat...
Imago van Corradi wint R+T award
Vorig jaar al wist Corradi met Imago ook al de Red Dot Award: Pro...
“We willen vooral een betrouwbare partner zijn”
In de afgelopen jaren gingen de ontwikkelingen in Olsberg (D) erg...
Sfeerbadkamer Vierlingsbeek bij Bad in Beeld
Per 1 februari is sanitairspecialist Sfeerbadkamer, gevestigd aan...
Klant fysieke winkel vaak iets traditioneler
De jaarlijkse consumentenonderzoeken van Qudata Markt- & Trendana...
Dekker zet een grote stap in maatwerk
“Negen jaar geleden werd bij Dekker Zevenhuizen begonnen met het ...
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | Volgende
Vertaal via Google
Uw mening
Welke gevolgen heeft de komst van Amazon?