Duits initiatief keukens via internet
 
Internet-platform Kiveda
Half februari werd in Duitsland het internet-platform Kiveda gestart, dat keukens via internet wil gaan verkopen. De consument kan daarbij, zoals de Duitse pers het noemt: 'Küchen wie Schuhe kaufen'.
 
De initiatiefnemers Julian Strosek, Sebastian Sielmann und Michael Börnicke hadden dit eind vorig jaar reeds aangekondigd, maar nu wordt het realiteit. Betrokken bij dit concept zijn de European Media Holding (EMH), die ook concepten als Bandenshop Tirendo initieerden, en Holtzbrinck Ventures (mede-investeerder bij Zalando). Het doel is onder de naam Kiveda via internet keukens, apparatuur en keukenaccessoires te vermarkten. Dat moet gepaard gaan met een grote marketingcampagne. Het basisprijssegment bevindt zich tussen 1.690 en 4.990 euro, maar kan hoger worden naarmate men kiest voor luxere fronten en apparatuur. De levering is gratis; montage is optioneel voor 249 euro. Er zijn vanuit Kiveda onder meer gesprekken gaande met Pino ( Alno Groep) en het Whirlpool concern. (Bron: www.holzmann.de)
 
 
Delen
 
 
Gerelateerde bedrijven
Relevante publicaties
Vertaal via Google