Velux Nederland finalist
 
Velux Nederland is met de Velux Club en het online Montagepartnersysteem één van de drie finalisten voor de BouwKennis Marketing Jaarprijs 2012, de jaarlijkse vakprijs voor marketinginitiatieven in de bouw.
 
Tijdens een presentatie van vijftien minuten mochten de tien genomineerden de zevenkoppige vakjury overtuigen van het door hen ingediende marketingconcept. Dit jaar kwamen Assa Abloy Nederland, Nemef, Saint-Gobain Distribution the Netherlands en Velux Nederland als finalisten uit de bus. Op 20 september wordt de winnaar bekendgemaakt tijdens de BouwKennis Jaarbijeenkomst in het Spant! in Bussum.
Met de Velux Club helpt Velux haar leden, de aannemer en zzp’er bij de dagelijkse uitvoering van hun werkzaamheden met behulp van training, advies op maat, documentatie, bestekservices en detailtekeningen. Clubleden beschikken als eerste over nieuwe informatie en profiteren van de kennis en ervaring van de medewerkers van Velux en de andere leden. Hiermee creëert Velux loyaliteit onder afnemers, terwijl ze haar concurrentiepositie versterkt. Met het online Velux Montagepartnersysteem is een platform gecreëerd waar de consument en verwerker eenvoudig met elkaar in contact kunnen treden. Velux biedt de consument hiermee de zekerheid van een ervaren en getrainde verwerker en de montagepartner wordt op deze wijze op regelmatige basis van werk voorzien.
 
 
◀ Terug Delen
 
KlusPro | 2012 - oktober |
Categorie: Zonwering, Evenementen
 
Gerelateerde bedrijven
Relevante publicaties
Uw mening
U heeft al eerder aan de huidige stemming(en) deelgenomen.
 
Klik hieronder om de resultaten van de laatst gehouden stemmingen te bekijken