Gouden Spijker voor Window Vac van Kärcher
 
De Window Vac van Kärcher, het hulpmiddel voor het reinigen van gladde oppervlakken zoals ramen, spiegels en tegels, heeft tijdens de recente MIX Nationale DHZ Sessie de Gouden Spijker gewonnen voor Beste Introductie Product/Concept binnen de DHZ-branche.
 
Kärcher heeft de introductie van de Window Vac op de Nederlandse markt met een multimediale campagne groots aangepakt. Zo liepen er gedurende acht weken commercials op televisie, werd er volop geadverteerd in zowel vakbladen als magazines en werd ook de retailer niet vergeten, met gerichte mailings naar winkels en tal van demonstraties op de winkelvloer.
Deze actieve introductie heeft veel extra traffic en omzet opgeleverd, zo ook voor de retailers. "Op het hoogtepunt van de campagne was de Window Vac echt ‘the talk of the town", aldus Kärcher. "Met de Window Vac gaat reinigen snel en streeploos. Dit is ramen wassen anno 2012."
Een vakkundige jury beoordeelde 16 cases, allen aangedragen door retailers uit de branche. De campagne voor de lancering van de Window Vac kwam daarbij als beste uit de bus.
 
 
◀ Terug Delen
 
KWM• Karwei Management | 2012 - augustus |
 
Gerelateerde bedrijven
Relevante publicaties
Uw mening
U heeft al eerder aan de huidige stemming(en) deelgenomen.
 
Klik hieronder om de resultaten van de laatst gehouden stemmingen te bekijken