KIM Marketing Award voor Miele
 
categorie 'Beste marketing- en reclamecampagne'
Op woensdag 30 mei werd de KIM Marketing Award 2011 in de categorie 'Beste marketing- en reclamecampagne' uitgereikt aan Miele Nederland. Wim Marckelbach, directeur van Qumedia, uitgever van vakblad KIM, overhandigde de prijs in het Miele Inspirience Centre te Vianen.
 
KIM-hoofdredacteur Henk Knol kon meedelen, dat bijna 250 keukenondernemers hun stem hadden uitgebracht en dat de meeste stemmen waren gegaan naar de radio- en tv-reclames van Miele Nederland. Sjaak Brouwer, algemeen directeur van Miele Nederland, vertelde enthousiast te zijn over het gegeven, dat juist de keukenondernemers zelf massaal hun stem aan Miele Nederland hadden gegeven.
Afgelopen jaar gaven dr. Markus Miele en Sjaak Brouwer in vakblad KIM immers al aan: “Juist de rol van de vakhandel blijkt heel belangrijk te zijn in de beslissende fase van de aankoop. Aan het einde van het hele oriëntatieproces is, ondanks de rol van internet, de invloed van de dealer nog steeds heel groot. We willen daarom een verdergaand partnership met de vakhandel, met onze dealers. Want we weten: daar gebeurt het, op de winkelvloer.”
 
 
◀ Terug Delen
 
KIM• Keuken & -Interieur Magazine | 2012 - juli | Pagina(s) 8
 
Gerelateerde bedrijven
Relevante publicaties
Uw mening
U heeft al eerder aan de huidige stemming(en) deelgenomen.
 
Klik hieronder om de resultaten van de laatst gehouden stemmingen te bekijken