Nieuwe tv-commercial Hubo
 
Hubo is momenteel volop te zien in de reclameblokken op zowel de publieke als commerciele tv-zenders. In het spotje benadrukt de dhz-formule dat het met de veranderende behoeften van de moderne klant meegaat en dat het 'de ideale partner is voor de ambitieuze klusser die van zijn huis iets bijzonders wil maken', zoals Hubo het zelf omschrijft.
 
In deze commercial wordt gebruikgemaakt van de bekende pop-up-animatietechniek, waarbij de camera een huis toont dat meeverandert met de verschillende levensfases van een gezin. De gezinsleden maken een persoonlijke ontwikkeling door en daarmee ook de inrichting van de woning. Hubo laat in deze commercial zien dat het daarbij de ideale partner is. Welke woonbehoefte de doe-het-zelver ook heeft, voor iedere levensfase heeft Hubo een oplossing op maat, aldus de dhz-formule.
Hoewel Hubo vasthoudt aan oude waarden als vakmanschap, professionaliteit, informatievoorziening en een persoonlijke benadering, gaat de formule ook qua concept en uitstraling met z’n tijd mee. Er is een nieuw winkelconcept ontwikkeld dat de komende jaren uitgerold wordt en in 2011 is de huisstijl helemaal opgefrist.
De commercial is tot zondag 25 maart op prime-time op televisie te zien.
 
 
◀ Terug Delen
 
 
Gerelateerde bedrijven
Relevante publicaties
Uw mening
U heeft al eerder aan de huidige stemming(en) deelgenomen.
 
Klik hieronder om de resultaten van de laatst gehouden stemmingen te bekijken