Zen*Zon van Sunmaster
 
Na de Vantage Series, de exclusieve lijn die Sunmaster vorig jaar introduceerde, vond Sunmaster het wenselijk om de standaard producten een facelift te geven. Zo is Zen*Zon ontstaan. De Suneye 2-buis, het uitvalscherm IQ en de screens zullen een nieuwe brochure krijgen, welke de sfeer van rust en ruimte uitademt. Vanaf de officiële introductie zullen alle zonweringen die niet Vantage Series zijn onder de Zen*Zon vlag geleverd worden, inclusief bijbehorende labeling. De nadruk ligt op natuurlijke tinten. Kleuren van omkastingen zullen een nieuwe naam krijgen en aan de bestaande collecties doeken zal de exclusieve en gloednieuwe Teatime collectie van Swela worden toegevoegd.
 
 
◀ Terug Delen
 
ZVM• Zonvak Magazine | 2012 - februari |
Categorie: Zonwering, Marketing
 
Gerelateerde bedrijven
Relevante publicaties
Uw mening
U heeft al eerder aan de huidige stemming(en) deelgenomen.
 
Klik hieronder om de resultaten van de laatst gehouden stemmingen te bekijken