Formido Bodegraven wordt decobouwmarkt
 
In het op wonen gerichte winkelcomplex Rijnhoek Plaza in Bodegraven heeft Formido Bodegraven een nieuwe decobouwmarkt geopend. De winkel is ruim 4.000 vierkante meter groot en ingericht volgens de allernieuwste Formido-decoformule. Oftewel: licht, ruim, vrouwvriendelijk en naast het uitgebreide bouwmarktassortiment ook veel decoratieve artikelen. Een van de peilers van de nieuwe Formido Deco Bouwmarkt is een grote keukenshowroom met twintig keukens en een grote badkamerafdeling. Samen 600 vierkante meter groot.
 
Middenin de winkel is het Deco-plein, het decoratieve hart van de zaak, met artikelen als kussens, woonaccessoires en cadeaus. Ook heeft deze Decobouwmarkt een speelgoedafdeling. Nieuw op de verfafdeling is bijvoorbeeld het A-merk Wijzonol dat in alle kleuren kan worden gemengd. Op de keuken- en sanitairafdeling A-merken als Siemens en Grohe en keus uit meer dan 500 soorten tegels.

Basis
Aan de basis van het Formido-decoconcept liggen een aantal doelstellingen. Allereerst staat de klant centraal. Klantvriendelijkheid, service, advies en inspiratie zijn belangrijk. Daarnaast moet het prettig winkelen zijn in de deco bouwmarkt. Er wordt gewerkt met moderne materialen (betonlook en eiken), frisse kleuren (lime, oranje en lavendel) en een sfeervolle verlichting. Er is veel ruimte voor het decoratieve assortiment. Hiermee wil Formido de positie die het zich in de markt van decoratie heeft verworven, verder uitbouwen.
 
 
◀ Terug Delen
 
KWM• Karwei Management | 2011 - november |
 
Gerelateerde bedrijven
Relevante publicaties
Vertaal via Google