Aankoopgedrag tegelconsumenten
 
Start voorinschrijving Qudata-onderzoek tegels zetten & leggen:
Waar letten consumenten op bij aankoop van tegels, tegellijm en aanverwante producten? Speelt de prijs een belangrijke rol, of is de persoonlijke service in de winkel van doorslaggevende betekenis? Of koopt men liever via internet? Allemaal vragen waar u als retailer in of leverancier van tegels, tegellijm en/of aanverwante artikelen wellicht mee worstelt.
 
Onderzoeksbureau Qudata Markt- & Trendanalyses voert dit najaar, in opdracht van Karwei Management, een onderzoek uit naar het sterk veranderende aankoop- en klusgedrag van consumenten op het gebied van tegels zetten & leggen.
De resultaten van het onderzoek worden gebundeld in het rapport ‘Aankoop- en Klusgedrag klusconsumenten - tegels zetten & leggen’. Het rapport geeft inzicht in het aankoop- en klusgedrag van consumenten, waardoor u als retailer of fabrikant beter kunt inspelen op de oriëntatie-, communicatie-, aankoop- en/of klusbehoefte.

De resultaten van het onderzoek worden in twee rapportvarianten gepubliceerd:

1. Light-versie: Aankoopgedrag klusconsumenten - tegels zetten & leggen
• uitkomsten vragen van oriëntatie tot aankoop & doelgroepanalyse
• bij enkele vragen opmerkelijke uitkomsten vermelden per regio, leeftijd, inkomen, woonsituatie of geslacht
• bondige analyse veranderend consumentengedrag
Prijs voorinschrijving: € 99,00 (na 15 oktober 2011 € 129,00)

2. Heavy-versie: Klus- en aankoopgedrag klusconsumenten - tegels zetten & leggen
uitkomsten vragen van oriëntatie tot aankoop & doelgroepanalyse
uitkomsten vragen klusgedrag consumenten
• bij verschillende vragen opsplitsingen per regio, leeftijd, inkomen, woonsituatie of geslacht
• korte reacties van ondernemers, (merk)fabrikanten en specialisten
• enkele probleemstellingen (prijsacties, kortingen, deskundigheid personeel)
• uitgebreide analyse veranderend consumentengedrag
• toevoeging/vergelijking onderzoeksmateriaal andere bureaus (GfK, CBW-Mitex, BouwKennis, Trendbox etc.)
Prijs voorinschrijving € 749,00 (na 15 oktober 2011 € 849,00)

U kunt zich voor de rapporten inschrijven door een email te sturen naar research@qudata.nl onder vermelding van ‘Onderzoek Klusconsumenten - tegels zetten & leggen’. Geef hierbij duidelijk aan of u de light- of heavy-versie van het onderzoek wil ontvangen. U krijgt daarop een bevestiging van uw aanmelding en ontvangt begin november het rapport.

Het onderzoek wordt in oktober uitgevoerd en u ontvangt omstreeks begin november, mits er voldoende inschrijvingen zijn, het bestelde rapport.

Voor vragen over het onderzoek kunt u contact opnemen met Derk-Jan Rouwenhorst, project manager Qudata Markt- & Trendanalyses, tel. (0575) 51 55 15 of email naar research@qudata.nl.

Voor meer informatie kunt u ook terecht op www.qudata.nl en klik vervolgens op de banner (rechts) DIGITALE FOLDERS.
 
 
◀ Terug Delen
 
KWM• Karwei Management | 2011 - september |
 
Relevante publicaties
Uw mening
U heeft al eerder aan de huidige stemming(en) deelgenomen.
 
Klik hieronder om de resultaten van de laatst gehouden stemmingen te bekijken