Nieuwe Tibelly website
 
Vanaf 15 januari 2011 is de nieuwe site van Tibelly de lucht in gegaan. Doel is vooral op simpele wijze de specifieke beschermende, besparende en decoratieve kwaliteiten belichten.
De Tibelly website probeert in te spelen op de trend dat consumenten op internet snel iets willen vinden, visueel zijn ingesteld, iets willen doen op de site en vervolgens actie willen ondernemen. Bovendien wilAVZ de consument wijzen op de andere voordelen van de producten die vaak onderbelicht blijven; Bescherming, Besparing en Decoratie.
Extra aandacht op de site krijgt de belangrijkste “bijreden” om buitenzonwering te kopen, het leveren van schaduw in strijd tegen huidkanker. Er is een hele pagina ingeruimd om KWF Kankerbestrijding onder de aandacht te brengen. Klikt men onderaan de pagina op het KWF logo, dan ziet men tevens het donatiebedrag op dat moment.
 
 
◀ Terug Delen
 
ZVM• Zonvak Magazine | 2011 - februari | Pagina(s) 6,7,8
 
Gerelateerde bedrijven
Relevante publicaties
Uw mening
U heeft al eerder aan de huidige stemming(en) deelgenomen.
 
Klik hieronder om de resultaten van de laatst gehouden stemmingen te bekijken