Via deze pagina kunt u zoeken in ons gehele redactionele archief (meer dan 20.000 artikelen!).

Onlangs heeft de redactie alle artikelen in haar archief opnieuw geindexeerd. U kunt nu hieronder kiezen tussen een trefwoord zoekopdracht (in het linkervakje), via onze classificatie (kies een zoekterm in het rechtervakje) of beide.

Er bestaat vooralsnog de mogelijkheid, dat u werkaantekeningen of anderszins incomplete records aantreft. Geleidelijk zullen deze imperfecties uit het archief verdwijnen. De teksten in onze gedrukte uitgaven gelden als 'officile publicatie'.

Standaard zoeken
Klik op uitgebreid zoeken om een specifieke zoek opdracht uit te voeren.
 
Uitgebreid zoeken
 
Zoeken op trefwoord(en)
 

Gevonden in Zonvak Magazine 
 
ZONVAK MAGAZINE DECEMBER:
Jaarboek
Op 14 december verschijnt de december-editie van vakblad (ZVM•) <b>Zonvak Magazine</b>. In deze uitgave het thema <b>Jaarboek</b>.
Lees verder ...
 
ZONVAK MAGAZINE FEBRUARI:
Trends & Noviteiten 2023, ZVM 40 jaar: acties aankondigen & oproep collega-jubilarissen
Op 9 februari verschijnt de februari-editie van vakblad (ZVM•) <b>Zonvak Magazine</b>. In deze uitgave het thema <b>Trends & Noviteiten 2023, ZVM 40 jaar: acties aankondigen & oproep collega-jubilarissen</b>.
Lees verder ...
 
Column Romazo
Tevreden?
Ongetwijfeld heeft u dezelfde ervaring; je kunt geen helpdesk of groot bedrijf meer bellen of je auto naar de garage brengen bijvoorbeeld, of je krijgt het bericht dat het gesprek voor kwaliteitsdoele...
Lees verder ...
 
Okergoud wordt dé woonkleur van 2016
Okergoud wordt dé trendkleur in de designwereld in 2016. Waar vorig jaar de coppermania overheerste, waarbij koper de trend was, zijn nu goud en goudtinten meer vertegenwoordigd. Op designbeurzen, in...
Lees verder ...
 
Trends in woonretail 2016
Grote verschillen in aankooppatronen generaties
Dat de detailhandel volop in beweging is, verbaast niemand meer. Oude beproefde businessmodellen voldoen niet meer, nieuwe ideeën komen op en veranderen soms heel snel de markt. De recessie heeft sinds 2008 deze bewegingen nog eens versneld. Reden voor Qudata om in kaart te brengen hoe de woonretail de afgelopen drie jaren is veranderd. Speciaal is gekeken naar de verschillen per leeftijd.
Lees verder ...
 
Qushop online
Nieuwe webwinkel voor Qumedia
Sinds enkele weken heeft Qumedia een geheel vernieuwde website waarin u voor de meeste diensten terecht kunt. Niet alleen abonnementen en losse nummers kan de bezoeker hier bestellen, maar ook toegangskaarten voor de meeste van onze speciale evenementen.
Lees verder ...
 
Wit, witter, witst
Een trendkleur die eigenlijk geen kleur is: wit zet de toon in raambekleding en zonwering deze zomer. Dat zegt Maartje Knipscheer, styliste bij Luxaflex Nederland. Ook wordt de buitenzonwering meer en...
Lees verder ...
 
Meer informatie over de branche
In veranderende economische tijden volgt u als ondernemer in de woonbranche nauwlettend de berichtgeving in de media. Hoe ontwikkelt het consumentenvertrouwen zich, in hoeverre groeit de woningbouw en welke omzetcijfers laat de woonbranche het afgelopen jaar zien?
Lees verder ...
 
Aanpassen naar persoonlijke wensen
Trends in zonwering
Persoonlijke wensen, klimaatbeheersing en gemak... Dit is de top drie als het gaat om de belangrijkste trends op het gebied van zonwering, aldus de doelgroep 'zonweringkopers'; consumenten die het afgelopen jaar zonwering hebben gekocht. Dit blijkt uit onderzoek van Qudata Markt- en Trendanalyses naar consumentengedrag in 2014.
Lees verder ...
 
Trends in raambekleding
Koper oranje is dit jaar dé trendkleur in raambekleding. Volgens Luxaflex Nederland kunnen we zelfs spreken van 'coppermania'. Welke trends kunnen we nog meer verwachten? Maartje Knipscheer van Luxaflex Nederland zet de belangrijkste op een rij.
Lees verder ...
 
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | Volgende
 
Gevonden in onze andere uitgaven 
 
   Qudata Onderzoek
Trends bij aankoop van keukenapparatuur
Elk jaar voert Qudata een grootschalig consumentenonderzoek uit onder een netto meer dan 1.000 kopers om inzicht te krijgen in het aankoopproces (Customer journey) van keukenapparatuur. Dit onderzoek biedt een waardevol perspectief op de dynamiek en verschuivingen binnen de markt, en helpt bedrijven om strategieën af te stemmen op de steeds veranderende behoeften en voorkeuren van consumenten.
Lees verder ...
 
 
   Qudata Consumentenonderzoek
Trends en voorkeuren keukenkopers
De Nederlandse keukenmarkt heeft de afgelopen vijf jaar opvallende verschuivingen en evoluties doorgemaakt als het gaat om voorkeuren en trends. Dit artikel werpt een licht op deze veranderingen door middel van een gedegen analyse van verzamelde gegevens over keukentrends, met een speciale focus op de ontwikkelingen van 2019 tot en met 2023. We verkennen de opkomst en ondergang van keukentrends en kijken naar wat deze verschuivingen betekenen voor zowel keukenontwerpers als kopers.
Lees verder ...
 
 
   Qudata consumentenonderzoek
Badkamertrends over de afgelopen vijf jaar
De Nederlandse badkamermarkt is voortdurend in beweging, waarbij consumenten en ontwerpers altijd op zoek zijn naar nieuwe en verfrissende ideeën voor badkamerinrichting. In dit artikel onderzoeken we de tien belangrijkste badkamertrends die de afgelopen vijf jaar hebben plaatsgevonden, gebaseerd op gegevens van 2019 tot en met 2023. De genoemde percentages geven aan hoeveel van de respondenten deze trend heeft genoemd. Aan het onderzoek namen 1.043 consumenten deel die in de voorgaande zes maanden een badkamer of badkamerproduct hebben gekocht of dat de komende zes maanden van plan waren.
Lees verder ...
 
 
   Klanten binden
Met Keukenwiki werken aan expertise
Olga Kuiper is trainer, verandercoach, schrijver en columnist en heeft de liefde voor de keukenbranche nooit losgelaten. Ze werkt met veel plezier aan de Keukenwiki, een kennisbank met onafhankelijke productinformatie met als doel de keukenverkoper en iedereen in de keukenbranche de kans te bieden zichzelf deskundiger te maken.
Lees verder ...
 
 
   Positionering keukenverkopers
Waarom koopt klant bij u?
De Nederlandse keukenmarkt is een competitieve en dynamische sector waarin consumentenvoorkeuren voortdurend veranderen. In 2022 voerde Qudata een uitgebreid marktonderzoek uit onder 1.000 consumenten die recentelijk keukenproducten hadden gekocht. Het doel was de Customer journey van de consument in kaart te brengen, waarbij ook inzicht werd verkregen in de factoren die hun keuze van winkelier beïnvloeden en de evolutie van de naamsbekendheid van de belangrijkste keukenretailers in Nederland.
Lees verder ...
 
 
   Tuintrends 2024 Tuinbranche Nederland
Tuinbranche Nederland presenteert drie nieuwe tuintrends van 2024: Viva la Vida, Gentle Paradox en Meaningful Earth. Ontspannen, genieten en duurzaamheid gaan bij deze trends hand in hand samen. Viva ...
Lees verder ...
 
 
   Toekomst van E-commerce
Internetverkopen stijgen minder snel dan verwacht
Thuiswinkel.org, Shopping Tomorrow en GfK hebben de afgelopen jaren gezamenlijk uitgebreid onderzoek verricht naar het online uitgavegedrag van consumenten. In dit artikel vergelijken we de cijfers van GfK voor Thuiswinkel met die van Qudata over de afgelopen jaren in specifieker onze branches. De focus van die vergelijking ligt op de ontwikkeling van consumentenbestedingen via internet. Uit deze onderzoeken blijkt, dat de prognose van de groei van deze verkopen minder hard gaan dan oorspronkelijk gedacht.
Lees verder ...
 
 
   Samsung lanceert nieuwe Food app
Samsung kondigt de nieuwe wereldwijde app aan: Samsung Food. Het is een gepersonaliseerde AI-gestuurde voedings- en receptenplatform dat zich aanpast aan de behoeften en levensstijlen van de gebruiker...
Lees verder ...
 
 
KEUKEN- & INTERIEUR MAGAZINE DECEMBER:
Jaarboek
Op 21 december verschijnt de december-editie van vakblad (KIM•) <b>Keuken- & Interieur Magazine</b>. In deze uitgave het thema <b>Jaarboek</b>.
Lees verder ...
 
   Ontwikkelingen markt keukenapparatuur
Speciaalzaken blijven dominante afzetkanaal
De keukenapparaatmarkt is een levendige en dynamische sector waarin verschillende factoren, zoals verkoopkanalen en consumentenvoorkeuren, voortdurend in beweging zijn. Om meer inzicht te krijgen in deze complexe marktbewegingen, hebben we een diepgaande analyse uitgevoerd van het marktaandeel van diverse keukenapparaten, waaronder ovens, stoomovens, fornuizen, magnetrons, koffiezetapparaten en vaatwassers.
Lees verder ...
 
 
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | Volgende
Vertaal via Google
Uw mening
U heeft al eerder aan de huidige stemming(en) deelgenomen.
 
Klik hieronder om de resultaten van de laatst gehouden stemmingen te bekijken