[WAM] uitgebreid met thema energiebesparing
 
In het projectmagazine [WAM] komt voortaan in elke uitgave een vast thema over de energiebesparing. Dit thema komt in plaats van het blad Energy Performance Magazine [EPM]. Door de krachten van [EPM] en [WAM] te bundelen ontstaat er één productgericht projectmagazine voor de woningbouw en utiliteit.
 
De doelgroepen van [WAM] zijn woningcorporaties, projectontwikkelaars en architecten. Maar het wordt ook verstuurd naar gebouweigenaren, vastgoedmaatschappijen en facilitymanagers. Redactioneel gezien is het een logische keus om periodiek aandacht te besteden aan het thema energieprestatie in [WAM]. De energieprestatie van gebouwen en woningen wordt de komende jaren steeds belangrijker. Daarnaast vragen ook de adverteerders om het opnemen van Energy Performance Magazine in [WAM]. Op deze manier ontstaat er één magazine voor de projectmarkt waarbij productgerelateerde onderwerpen centraal staan.
In de apriluitgave van [WAM] staan de thema?s keukens en zonwering centraal. Daarna volgen er in 2009 nog vier nummers. In juni is het thema sanitair & tegels, in augustus energiebesparing en ventilatie, in oktober service voor senioren en verwarming en koeling en het decembernummer staat in het teken van domotica.
 
 
 
 
Gerelateerde bedrijven
Relevante publicaties
Deze pagina printen
Maak een PDF bestand van dit artikel
Vertaal via Google
Uw mening