Verano zet zichzelf nieuw in de markt
Make this your moment
Het benadrukken van mooie momenten. Van ratio naar emotie. Verano kiest sinds kort voor een compleet nieuwe én vernieuwende manier om zichzelf in de markt te presenteren. Make this your moment, zo luidt de nieuwe pay-off. “We hebben in onze branche de neiging te focussen op de techniek. Verano kiest daar niet langer voor. Wij richten ons met onze nieuwe strategie op de waarde van zonwering voor de eindgebruiker.”
Wie wordt Zonvakker van het Jaar 2019
Wie die koplopers zijn, dat laten we nog even in het midden. Er k...
De strakke Q-series van Rainbowsol
Het was een mooi feestje in Leerdam, waar Rainbowsol half mei zij...
GEVEX professionele zonwering
De Groot & Visser B.V., gespecialiseerd in ramen, gevels, zonweri...
3D app markilux uitgebreid
In het menu kan worden gekozen uit 15 knikarmschermen en pergola-...
Coulisse steunt Trashpackers
Coulisse doneert een deel van de opbrengst van Eco Essence aan Tr...
City Gardening rode draad op Europese vakbeurs
“We zien onszelf als hét trendsplatform, dé plek waar je alle hig...
Sunmaster op 100% NL
Om haar naamsbekendheid te vergroten heeft Sunmaster landelijk in...
“Vitrona wil zonweringsbranche naar hoger niveau brengen”
2011. Vitrona zonwering wint de Zonvakker van het Jaar verkiezing...
“Voor de ondernemer is een gezond rendement het belangrijkste”
Aan het woord is Kees Commijs, directeur Luxaflex Nederland. We s...
| 1 | 2 | Volgende
Vertaal via Google
Uw mening
U heeft al eerder aan de huidige stemming(en) deelgenomen.
 
Klik hieronder om de resultaten van de laatst gehouden stemmingen te bekijken