Keuken- & Badkamerspecialisten ontstijgen retailmassa
 
Marketingrapport keuken-, sanitair- en tegelspeciaalzaken 2008/2009
De keuken-, sanitair- en tegelondernemers blijven specialisten. Ondanks de toegenomen branchevervaging in de woonmarkt, kiezen de winkeliers in deze branches zeer bewust voor hun product. Dit blijkt uit het marketingrapport 'Samen maar toch zelfstandig' van Van Es Marketing Services in samenwerking met Qudata, waarin voor het eerst de badkamer-, keuken- en tegelmarkten gezamenlijk zijn onderzocht.

Wilt u meer weten over deze en andere ontwikkelingen in de markt?

href="http://www.qumedia.nl/qudata/phpQ/fillsurvey.php?sid=165"> Bestel dan het Marketingrapport Keuken-, Sanitair en Tegelspeciaalzaken 2008/2009 (KST).
 
 
◀ Terug Delen
 
Qudata | 2008 - december |
 
Gerelateerde bedrijven
Relevante publicaties