Professionaliseringsslag bij Euretco
 
'Het slapen-team van Euretco Wonen ondergaat een organisatorische aanpassing. Dat is een belangrijke randvoorwaarde om onze positie in de wonenbranche de komende jaren verder te verstevigen', zo legt Norbert van Noesel, adjunct-directeur bij Euretco Wonen, de ontwikkelingen bij deze businessunit van fullservice retailorganisatie Euretco uit.
 
“Door ons team te laten specialiseren op het gebied van formulemanagement, reclame, accountmanagement, commerciële ondersteuning en inkoop, maken we een professionaliseringsslag. Deze slag zal ons in staat stellen de ambitieuze groeiplannen te realiseren”, zegt Van Noesel. “Zo hebben we sinds kort een team dat zich volledig toelegt op reclame. Dit team ontwikkelt het reclamebeleid voor de verschillende formules en concepten van Euretco Wonen. Er is al een start gemaakt met onze formule Slaapkenner en het productconcept Altijd Goed Slapen.”

Groeiambities
“Om onze groeiambities waar te maken, hebben wij met Werner op ’t Eijnde ons accountteam versterkt. Met zijn jarenlange ervaring, onder meer bij LS Bedding, kent hij alle facetten van de branche en beschikt hij over een enorm netwerk. Dat stelt hij als accountmanager nu ten dienste van onder meer Slaapkenner”, zegt Van Noesel.
Verder is eveneens de inkoop binnen het slapen-team weer tot specialisme verheven en is het team commerciële ondersteuning (binnendienst) samengevoegd om de service richting ondernemers verder te verbeteren.
 
 
◀ Terug Delen
 
WTM• Woon Trend Magazine | 2008 - november |
 
Gerelateerde bedrijven
Vertaal via Google