Beloon innovatieve concepten
 
Wie wint de Zonvak Marketing Awards 2008?
Dit jaar organiseert Zonvak Magazine voor de zesde maal de Karwei Marketing Awards. Net als vorig jaar worden de prijzen uitgereikt in vier verschillende categorieën. De uitreiking is op maandag 12 januari 2009. U kunt als abonnee innovatieve concepten en producten nomineren voor deze awards en zo mede bepalen wie er met de prijzen vandoor gaat.
 
De vier categorieën zijn:
1. Meest succesvolle introductie
Binnen deze categorie gaat het om het succes van nieuwe producten over het afgelopen jaar. Het gaat daarbij om zowel het succes van line-extensions (dus variaties op bestaande producten) als om het succes van nieuwe introducties.
2. Meedenken op winkelvloerniveau
Om in aanmerking te komen voor deze award wordt de fabrikant beoordeeld op zijn wil om de retailer te ondersteunen. Daarbij is te denken aan de intentie om de totale categorie winstgevend te maken (en dus niet uitsluitend te letten op het eigen product), investeringen in bijvoorbeeld training van winkelpersoneel, meedenken om het bezoek aan de winkel aangenamer te maken, etc.
3. Logistieke prestaties
Binnen deze categorie wordt de fabrikant beoordeeld op zijn ambitie om de leveringen zo soepel mogelijk te laten verlopen. Aspecten die hierbij om de hoek komen kijken, zijn bijvoorbeeld het vermijden van out-of-stock, just in time-deliveries of faalkosten.
4. Totale ondersteuning
Hierbij gaat het om de investeringen die bedoeld zijn om het product onder de aandacht te brengen: bijvoorbeeld door tv-reclame, billboards, winkelvloerdemonstraties, gratis probeersets, etc.

Klik hier en nomineer de bedrijven of producten van uw keuze!
 
 
◀ Terug Delen
 
ZVM• Zonvak Magazine | 2007 - oktober |
Categorie: Evenementen, Marketing
 
Relevante publicaties
Uw mening
U heeft al eerder aan de huidige stemming(en) deelgenomen.
 
Klik hieronder om de resultaten van de laatst gehouden stemmingen te bekijken