Keuken-, sanitair- en tegelmarkt onder de loep
 
Qudata en Van Es Marketing Services houden onderzoek
Onderzoeksbureau Van Es Marketing Services voert in samenwerking met Qudata, het onderzoeksbureau van Qumedia, deze zomer wederom het driejaarlijkse onderzoek uit onder keuken-, sanitair- en tegelspeciaalzaken.
 
De onderzoeksresultaten zullen medio augustus beschikbaar komen in de vorm van nieuwe onderzoeksrapporten; één totaalrapport en drie marketingrapporten over de specifieke marktsegmenten. De rapporten bieden een onafhankelijk, actueel en compleet overzicht van marktontwikkelingen, inkoopgedrag, leveranciers, distributiekanalen en mediagebruik in de betreffende branche.

Continue onderzoek
In 2003 en 2005 heeft het onderzoeksbureau ook onderzoeken uitgevoerd in de keuken- tegel- en sanitairmarkt. Door de consistente onderzoeksopzet zijn de onderzoeksresultaten van de voorgaande edities goed te vergelijken met de nieuwe resultaten, waardoor ontwikkelingen in de branches op heldere wijze in kaart worden gebracht.
De onderzoeken zijn geheel onafhankelijk. Klanten van de voorgaande edities worden zoveel mogelijk betrokken bij de onderzoeksopzet en de inventarisatie van de informatiebehoefte. De onderzoeksrapporten bieden naast ontwikkelingen in de branches specifiek inzicht in de wensen en behoeften van de doelgroepen met betrekking tot inkoop en leveranciers, waardoor leveranciers in staat worden gesteld verbeteringen door te voeren in de bedrijfsvoering en communicatie ten behoeve van de klanten.
Meer informatie over onderzoeken en bestelmogelijkheden vindt u op www.qudata.nl of www.marktdata.nl.

LOGO
Qudata
Email: research@qudata.nl
www.qudata.nl

LOGO
Van Es Marketing Services
Email: info@marktdata.nl
www www.marktdata.nl
 
 
◀ Terug Delen
 
KlusPro | 2008 - augustus |
 
Relevante publicaties
Uw mening
U heeft al eerder aan de huidige stemming(en) deelgenomen.
 
Klik hieronder om de resultaten van de laatst gehouden stemmingen te bekijken