Boegbeelden 'De ultieme woondroom'
 
Martine Beijer, Raymon Veugen en Marc Bos vormen het vakteam van het nieuwe tv-programma 'de ultieme woondroom'. De drie installateurs zijn samen met presentatrice Tooske Ragas de boegbeelden van het programma, dat volledig draait om de installatietechniek. 'De ultieme woondroom' is vanaf 24 september iedere woensdagavond om 21.30 uur te zien op SBS6.
 
Iedere aflevering van brengt een ?onhoudbare situatie? van een gezin, instelling of bedrijf in beeld. Zij roepen de hulp in van het vakteam. Het team draagt oplossingen aan op het gebied van sanitair, klimaat en elektra/ict. De installateurs verzorgen een volledige renovatie van woningen en gebouwen met de modernste technieken zoals verwarmingsturing, lichtregeling en huisautomatisering.
De focus van het programma ligt volledig op de installatietechniek en het wooncomfort en bijvoorbeeld energiebesparing die het kan opleveren. Men is zich vaak niet bewust van alles wat er in een handomdraai gerealiseerd kan worden om de leefsituatie te veraangenamen met techniek omdat het vaak achter de muren, deuren, plafonds en vloeren schuilgaat. Het unieke aan dit programma is dat er aandacht is voor alle installatietechnische zaken, het vakmanschap en het eindresultaat.

Lees het uitgebreide artikel op www.karweimanagement.nl

Het vakteam bestaat uit drie professionals op het gebied van de installatietechniek. Martine Beijer is loodgieter en heeft nu een eigen sanitair showroom. Ze heeft een aantal jaren in de bouw gewerkt en ze vertelt dat ze zonder moeite zelf de badkamer komt slopen bij haar klanten als ze weer een nieuwe badkamer heeft verkocht. Marc Bos werkt bij een beveiligingsbedrijf als elektromonteur. Raymon Veugen is de oudste van het team en zal hiermee de rol van aanvoerder van het team op zich nemen. Een allrounder die een eigen bedrijf heeft op het gebied van sanitair, elektra en klimaat.
'De ultieme woondroom' is een initiatief van UNETO-VNI in samenwerking met de sponsoren OTIB, DRAKA, ABB, MOELLER en de SEI (Stichting Erkenningen Installatiebedrijven). Zij willen met het programma de installatiebranche op de kaart zetten. De serie moet de beroepstrots van installateurs aanwakkeren. Het programma moet jongeren erop attenderen dat werken in de installatiebranche leuk is en perspectief biedt voor de toekomst. Ook bij consumenten moet de serie bewustzijn creëren over het belang van techniek in de samenleving.
 
 
◀ Terug Delen
 
KWM• Karwei Management | 2008 - augustus | Pagina(s) 8,9
 
Relevante publicaties
Uw mening
U heeft al eerder aan de huidige stemming(en) deelgenomen.
 
Klik hieronder om de resultaten van de laatst gehouden stemmingen te bekijken