Europese campagne Hornbach
 
Hornbach voert deze zomer in heel Europa campagne met als slogan 'Wie je bij je project vertrouwt, kun je bij alles vertrouwen'. In een reeks TV commercials en andere reclame-uitingen profileert de onderneming zich als bouwmarkt waar vertrouwen een belangrijke rol speelt.
 
Het idee achter de drie nieuwe TV-spots is vooral humoristisch: de kijker ervaart aan de hand van de meest uiteenlopende gebeurtenissen dat Hornbach-klanten ? blind op hun bouwmarkt kunnen vertrouwen?, zelfs als het zaken betreft die niets met klussen te maken hebben. Zo wordt in één commercial een medewerker gevraagd op andermans kinderen te passen.
?Als projectbouwmarkt ziet Hornbach het als haar taak klanten van degelijk advies te voorzien. Dit wordt in de nieuwe campagne op een ongewone manier gedramatiseerd?, aldus Corine Everts, marketingmanager bij Hornbach Nederland. Ze voegt daaraan toe dat ?Het Beste Winkelketen onderzoek? van 2007 heeft aangetoond dat deskundig personeel binnen de dhz-branche voor een consument het belangrijkste aspect is bij de winkelkeuze, kort daarop gevolgd door assortiment. "Met deze campagne willen we op humoristische laten zien dat we niet alleen met onze reusachtige assortiment en laagste prijzen kunnen voldoen aan de hoge verwachtingen van onze projectklanten, maar ook op het gebied van deskundig advies."
 
 
◀ Terug Delen
 
KWM• Karwei Management | 2008 - augustus |
 
Relevante publicaties
Uw mening
U heeft al eerder aan de huidige stemming(en) deelgenomen.
 
Klik hieronder om de resultaten van de laatst gehouden stemmingen te bekijken