Ben Mandemakers uitgeroepen tot Retail Personality 2008
 
Tijdens het jaarlijkse Elsevier Retail Summit is Ben Mandemakers van De Mandemakers Groep uitgeroepen tot Retail Personality 2008. De jury was unaniem tot dit besluit gekomen en kenmerkte hem als een 'visionair ondernemer'.
 
De winnaar kon zelf niet in Wassenaar aanwezig zijn. Wegens privé-omstandigheden moest hij verstek laten gaan. In zijn plaats nam Kees Schepens, communicatie adviseur bij DMG, de honneurs waar. Hij roemde Ben Mandemakers als ondernemer, die nog even 'dynamisch is als in het begin' en hem kenmerkte als 'een marketeer van de koude grond'.
Ondanks de geduchte concurrentie van Michiel de Haan (commercieel directeur BCC), Sander van der Laan (commercieel directeur Albert Heijn) en Daniel Ropers (managing director Bol.com Nederland) was de jury unaniem in haar oordeel dat Ben Mandemakers de laatste jaren zich ontwikkeld heeft tot een top-ondernemer. Het concern groeide de laatste jaar sterk tot een jaaromzet van 1 miljard euro. De jury waardeerde met name de uitmuntende backoffice in combinatie met een goed uitgekiende frontoffice.
 
 
◀ Terug Delen
 
Categorie: Retail, Marketing, Sanitair
 
Gerelateerde bedrijven
Relevante publicaties
Uw mening
U heeft al eerder aan de huidige stemming(en) deelgenomen.
 
Klik hieronder om de resultaten van de laatst gehouden stemmingen te bekijken