Nieuwe inbouwdivisie Candy
 
De Candy Group heeft een nieuwe divisie Inbouw opgezet waar met drie topontwerpers aan een geheel vernieuwd assortiment wordt gewerkt. ?Velen zullen zich Candy?s aanzienlijke marktaandeel op de Nederlandse keukenmarkt van een aantal jaren geleden herinneren?, zegt Patrick Willemsen, sales director Built In van Candy-Hoover Nederland. ?Marktontwikkelingen en een wijziging in de interne strategie zorgden ervoor dat aan een reductie hiervan niet viel te ontkomen. In 2007 heeft de Candy Group besloten deze koers volledig te wijzigen.? Niet alleen het merk Candy krijgt daarbij aandacht. Tijdens de Eurocucina presenteert het merk Hoover een compleet assortiment inbouwapparaten, ook voor de Nederlandse markt. De nieuwe Compact-lijn (nismaat 45) omvat een stoomoven, een combi-oven, een combimagnetron, een volautomatische espresso/cappuccinomachine en een waterpurifier.
 
 
◀ Terug Delen
 
KIM• Keuken & -Interieur Magazine | 2008 - maart | Pagina(s) 6,7
 
Gerelateerde bedrijven
Vertaal via Google