Lezersonderzoek [WAM] voor nog betere afstemming op informatiebehoefte
 
Quorum Uitgevers lanceerde dit jaar Woning Afbouw Magazine [WAM], een special interest magazine voor projectorganisaties over de afbouwmogelijkheden in de seriematige woningbouw. Om nog beter aan te sluiten op de informatiebehoefte van de doelgroep wordt er momenteel een lezersonderzoek gehouden. [WAM] komt ook volgend jaar zes keer uit.
 
[WAM] is ontstaan vanuit de behoefte van fabrikanten om beslissers in de seriematige woningbouw te informeren over zijn producten. De doelgroep zijn onder andere projectontwikkelaars, aannemers, architecten, verenigingen van eigenaren en woningcorporaties. Deze zijn in toenemende mate geïnteresseerd naar wat de laatste trends zijn omdat ook hun klanten steeds meer eisen stellen.

De huurder neemt geen genoegen meer met een eenvoudig keukenblok of een doorsnee badkamer. Het mag allemaal wat luxer en hij wil daar ook voor betalen.
[WAM] heeft het afgelopen jaar aandacht besteed aan diverse onderwerpen als keukens, badkamers, tegels, zonwering, domotica en levensloop bestendig bouwen. Het blad heeft een oplage van 5.000 exemplaren en wordt verstuurd naar klanten de participerende mediapartners.
 
 
◀ Terug Delen
 
Categorie: Media, Marketing
 
Relevante publicaties
Vertaal via Google