KlusPro groeit uit tot volwassen krant voor ZZP'er
 
Met 20.000 exemplaren is KlusPro in amper een jaar tijd uitgegroeid tot een volwassen krant voor de moderne ZZP'er in de bouw.
Voor leveranciers in deze sector worden de Zelfstandige (klusbedrijven) Zonder Personeel steeds belangrijker omdat zij in negentig procent mede de inkoop bepalen voor hun klanten.
 
Het totaalbedrag aan bestedingen in de woningrenovatie overstijgt de vier miljard euro. Van de meer dan 52.000 klusbedrijven in de bouw zijn er ruim 20.000 actief in de woningrenovatie. En dat aantal groeit nog dagelijks.
Klusbedrijven hechten veel waarde aan kwaliteit en kopen daarom doorgaans bij de erkende bouwmaterialenhandel. Hier is KlusPro verkrijgbaar. ZZP'ers kunnen KlusPro gratis meenemen uit de display op de counter van de coffeecorners van de meer dan tachtig vestigingen van Bouwmaat, Imabo en Dehagro Deuren.

Daarnaast wordt de krant ook verstuurd aan de 165 aangesloten leden van De Klussenier. Door te adverteren in KlusPro bereiken fabrikanten de totale klussenmarkt. KlusPro zal ook volgend jaar weer zes keer verschijnen. Kijk voor mer informatie op www.kluspro.nl.
 
 
◀ Terug Delen
 
Categorie: Media, Marketing
 
Relevante publicaties
Vertaal via Google