Marketing
 
Column Opinie
Ik heb nog nooit iemand zo enthousiast terug zien komen van een lezing. "Wat ik nu toch meegemaakt heb? Die man was echt goed! Wat een bevlogen verhaal." Ik heb het over onze commercieel directeur Gejo Flierman. Vorig jaar kwam hij terug van een seminar en iedereen op kantoor moest het weten. "Ik heb gisteren een lezing bijgewoond van Jos Burgers en die man weet waar het in de marketing om draait."
U begrijpt het al: ik heb Jos Burgers gelijk geboekt als spreker op de Zonvakker van het Jaar. Burgers is niet de eerste de beste. Zijn boek 'Klanten zijn eigenlijk nét mensen' werd zelfs uitgeroepen tot het best verkochte managementboek in Nederland in 2006. Tijdens de Zonvakker van het Jaar zal hij een lezing houden over het feit dat je als ondernemer moet kiezen en niet iedereen als klant moet willen hebben.
Als extra marketinginstrument hebben wij de sponsoren van de Zonvakker van het Jaar elk een aantal uitnodigingskaarten gegeven om uit te delen aan hun dealers. "Maar wat moet ik daarmee?", vroeg één van de sponsoren. "Ik ken mijn dealers toch al." Waarop onze commercieel directeur Gejo Flierman zei: "Maar heb je dan geen prospects die je zou willen uitnodigen." Zo maar een gratis marketingadvies. Ook het gratis pakket Zomer Studio's dat wij uitdelen aan dealers op de Zonvakker van het Jaar kan gebruikt worden als marketinginstrument. Leuk om als relatiegeschenk en ideeënboek aan uw klanten mee te geven!
 
 
◀ Terug Delen
 
ZVM• Zonvak Magazine | 2007 - maart | Pagina(s) 5
Categorie: Marketing
 
Relevante publicaties
Uw mening
U heeft al eerder aan de huidige stemming(en) deelgenomen.
 
Klik hieronder om de resultaten van de laatst gehouden stemmingen te bekijken