'Al 25 jaar met kwaliteit de boer op'
 
Jubileum Interblad:
In april 1981 ging Interblad in Kampen van start met de productie van werkbladen. In de eerste week van juli gaat het bedrijf dat 25-jarig jubileum vieren, waarbij op 5 en 6 juli de deuren open staan voor het complete klanten- en leveranciersbestand.
 
'We promoten tijdens de open dagen ons motto: Nooit meer 'nee' verkopen', kijkt directeur Herman Eibrink vooruit. 'Onze activiteiten van de beginjaren zijn immers enorm uitgebreid in de afgelopen jaren. Zo is er ons zusterbedrijf Intrastaal, dat de markt van rvs voorziet. We zijn bovendien heel actief op de projectenmarkt, in samenwerking met partners als architecten en Bribus Keukens. En de samenwerking met onze partners binnen het Keukenbladengilde biedt ons nog meer mogelijkheden.'
In de afgelopen jaren zijn een aantal aspecten echter onveranderd gebleven, zo benadrukt Eibrink. 'Kwaliteit en snelheid van leveren gaat altijd boven het prijsaspect. We willen niet tornen aan de kwaliteit van onze materialen en kiezen daarom voor een hoogwaardige toplaag en bodemlaag. Wanneer je concessies doet aan de toplaag, dan ontstaat er op termijn schade door de mogelijkheid van deuken in de toplaag. En bij onze rvs bladen kiezen we voor 1,25 mm rvs in plaats van voor 0,7 mm. De kwaliteit die de grootkeukenmarkt eist, hebben we ook doorgezet in de consumentenmarkt.'

Eisen
Interblad geeft aan zich te willen afstemmen op de kwaliteit eisende klant, waarbij ook de kleinere keukenzaak welkom is en de aandacht krijgt die hij vraagt, onder de noemer 'Interblad gaat verder'.
'We vragen ons voortdurend af: wat wil onze klant', legt Andre Beljaard uit; hij kwam zeven jaar geleden met zowel kennis vanuit de keukenwereld als met een bouwkundige achtergrond naar Interblad. 'En dat gaat verder dan alleen werkbladen. Wil de klant een kastje met een deurtje, of met rvs rekken? Voor alles zijn voorzieningen te treffen. De klant geeft de grens aan. Je hoeft hem nooit meer 'nee' te verkopen.'

Maatwerk
'Met dat streven naar kwaliteit gaan we al 25 jaar de boer op', benadrukt Herman Eibrink. Zijn woorden worden onderstreept door Bernhard ten Brinke, algemeen directeur van Bribus Keukens te Dinxperlo. Op de Interblad-presentatie die ter gelegenheid van het jubileum werd gemaakt, gaat Ten Brinke in op de samenwerking met het bedrijf uit Kampen. 'We hebben als keukenfabrikant een korte levertijd en daar hebben we ook onze partners op afgestemd. We zijn ook actief in het projectwerk en proberen ons te specialiseren in maatwerk voor verzorgingstehuizen, ziekenhuizen en andere instellingen, maar ook voor bedrijfskantines. Dat doen we in samenwerking met Interblad: het hele interioeurswerk van balies, gedeelten van restaurants, een bar, ru8imten voor kinderdagverblijven... Het kenmerk van een goed partner is dat hij in de eerste plaats zijn afspraken nakomt, zijn lkevertijden haalt en een constante, betrouwbare toeleverancier is. je moet op elkaar aan kunnen, ook in moeilijke tijden. Op het moment dat ik een probleem heb, staat Interblad voor mij klaar; en op het moment dat Interblad een probleem heeft, wil ik er voor hen zijn. Die samenwerking hebben we al meer dan 22 jaar.'

Jubileum
Het jubileumfeest vindt dus plaats op 5 en 6 juli voor klanten en toeleveranciers. Tijdens die open dagen worden ook enkele noviteiten van Interblad onder de loep genomen, inclusief noviteiten van toeleveranciers, van spoelbakken tot glas. Op 7 juli wordt nog een groep speciale relaties uitgenoedigd en voor de eigen medewerkers is er een feest gepland op 8 juli.
 
 
◀ Terug Delen
 
KIM• Keuken & -Interieur Magazine | 2006 - juni | Pagina(s) 44,45
Categorie: Werkbladen
 
Gerelateerde bedrijven
Relevante publicaties
Vertaal via Google